Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-12, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8332
Så godsägaren höll tyst om att de va där för att de är i landet och arbetar illegalt? Smart
Skulle det stämma ska idioten lynchas!!
Idiot!!
2015-06-12, 20:35
Medlem
Necrolusters avatar
Två män och en kvinna? Är det någon sjuk familj som har varit ute och härjat, förutsatt att de är misstänkta?
Medlem
fulnicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krommee
Det är Litauer som jag tidigare skrivit

Någon kanske skulle ta dig på allvar om du förklarade hur du kan veta det...
Medlem
rootbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ana.Roxia
Din jävla skalbagge. Om det ligger så jävla nära som det påstås så ska det väl fan inte ske 5 dagar efter försvinnandet. Ät duschtvål din jävla hamster.

Tror du på allvar att polisen bara kan slå in dörrar utan skälig misstanke? Det är klart som fan att det kan ta tid INNAN man gör ett ingripande. Man vill ju inte bara gripa GM/GMs, man vill ÄVEN få dem dömda för brottet.

Ta din tre hjärnceller och bege dig till facebook
Medlem
Belägger folk med handfängsel gör man väl bara vid flyktrisk eller om den gripne gjort våldsamt motstånd?
Medlem
krommees avatar
Kvinnan som också togs kan vara L.L
Medlem
zobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHate
Vad har vi för teorier om detta nu?

Ja väldigt många har ju haft teorier om fler än en gärningsman. Nu så BEHÖVER ju inte dessa vara skyldiga men det är ju en bra början iaf.
2015-06-12, 20:36
Medlem
Parkours avatar
Strömmar hit folk. Ett tiotal poliserbilar och media strömmar in.
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sabres
Då hade de väl tagit mopeden?

Nja. Om det nu är tre arbetare inblandade skulle följande kunna ha skett;

De kommer hit och arbetar. Det blir tråkigt. Någon av de tre kanske blir sugen på fitta. De upptäcker denna tös på caféet. Någon av herrarna känner begär.

Möjligen är sprit/stark öl med i tankarna. Jag tror att en/två/tre har tagit tagit henne med våld kanske in i ladan, möjligen där man sopat in henne i en bil. En av herrarna åkte iväg och kastade grejer, möjligen efteråt eftersom någon av "smartskallarna" kom på att "shit de kanske kommer att leta efter henne här".

Kanske var de ganska dumma och polis hittade spåren, möjligen mobiltelefoni ifrån området - kanske tänkte de inte alls på att dölja såna spår.

Släpper de in hundar in där och de börjar känna saker då är man sanningen nära....
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppryckning
Du tipsar klåpare på tramssidan Nyheter24 istället för polisen?

Inte första gången direkt jag tipsar journalister. Brukar ge bättre resultat tipsa en journalist än polisen. Malin Wigen är dessutom jävlig vass.

Tror du jag vill lämna ett tips till polisen som bara hamnar i mängden. Speciellt med den mängd tips dom troligen fått in.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ..anonym..
Belägger folk med handfängsel gör man väl bara vid flyktrisk eller om den gripne gjort våldsamt motstånd?

Dom gjorde tydligen motstånd, så det var väl därför
Medlem
OnlyHates avatar
Jag som trott att detta handlat om ett sexualbrott, men nu börjar jag få andra tankar i huvudet.
Men hoppas verkligen att man finner LH vid liv även om jag inte tror det.
Men med tanke på gripandet så kan man nästan anta att det rör sig om ett gripande av rätt GM.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in