Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-13, 13:43
Medlem
henkesss avatar
Det var inte mycket nytt som kom fram, man hade hoppats på lite mer information. Vi kommer nog aldrig få reda på motiv, och allt kommer nog att tystas ner i media.
Medlem
Gwildors avatar
Haha, ni som sitter på era feta rövar bakom en datorskärm och gnäller på polisen, vad är ni för typ av experter egentligen? Vad har ni för uppgifter som vi andra inte har? Sluta sitta och dra korkade slutsatser utifrån hur Media lägger fram saker och ting.. Det finns mycket byråkrati som gör att polisen inte kan gå ut och säga vad fan som helst till fiskande reportrar.

Jag tycker att det verkar som att polisen utfört ett alldeles utmärkt arbete.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sistavagnen
Men vilka fynd hittade dem som ledde till de misstänkta ???!! Varför ska det vara så jävla hemligt för.. Kan någon förklara detta för mig?
Bland annat för att man vill hålla undan information som bara polis och eventuell GM möjligen kan känna till. I förhörssyfte.
Medlem
BRZMs avatar
Någon som har en siffra på hur många poliser som varit med och letat?
Medlem
Poliskvinnan sa just till media "Håll er undan och sluta irritera oss" och till polisen "läcker ni så kan de gå"
Bannlyst
Vet någon hur hon dog? Vet någon vilka dom anhållna är?
Medlem
SpencerPratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Så om jag har förstått de rätt så har de hittat henne i det vita skjulet nära jobbet?

Hur fan tog de en vecka att hitta henne!?

Jag hade kunna sökt igenom området själv på 12 timmar. Ni är fan värdelösa.

Kroppen behöver ju inte ha legat där hela tiden. Den kan ju faktiskt ha blivit flyttad flera gånger.
2015-06-13, 13:44
Medlem
Tror ni hon dött tidigt eller sent? Om man hade fått banka ner dörrar hade hon överlevt då? Helt sjukt att hon har legat såpass nära, fan om hon har levt och dött på grund av att polisen inte kan gå in vart dom vill.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Å andra sidan har jag väldigt svårt att tro att det skulle bli skriverier i tidningarna varje dag och tusentals människor som letade frivilligt om t.e.x jag själv hade försvunnit/ blivit mördad. Så det var ju positivt i alla fall om man ändå ska hitta något positivt av det hela. Att det uppmärksammades så pass mycket som det ändå gjorde. Varje försvinnande från och med nu borda uppmärksammas på samma sätt.

Nja, det försvinner folk varje dag. 90% av alla är dessutom frivilliga. 9% beror oftast på olyckor.
Medlem
Proclaimers avatar
Bra att hon läxar upp media lite och säger att dem ska ge polisen och deras medarbetare arbetsro, samt familjen. Jävla gamar. Fy fan för massmedia.
Medlem
Bylines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sistavagnen
Men vilka fynd hittade dem som ledde till de misstänkta ???!! Varför ska det vara så jävla hemligt för.. Kan någon förklara detta för mig?
Därför att det räcker inte med att arrestera misstänkta brottslingar, man vill även få dem fällda i en domstol. Det är alltså inte polisens primära uppgift att tillfredsställa nyfikenheten hos vissa delar av befolkningen.
Medlem
eternussermos avatar
Hur kan det vara så fruktansvärt många förhör som ska hållas nu?

Vilka andra än de tre anhållna, arbetsgivare och närstående ska förhöras?

Säger inte emot, men har inte förhör hållits med många redan nu?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in