2015-06-13, 09:50
Medlem
Spriteees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
Ja det så här vi vill ha det med tanke på hur Sverige har röstat.
Uppgörelserna har ju dock med droger att göra, och inte ifall man är vit eller svart.

Men på ett sätt har du rätt, vi kunde ju röstat PP eller CUF för avkriminalisering så hade vi sluppit dessa problem.
Citera
2015-06-13, 09:50
Medlem
Bilen tillhörde en person från norra biskopsgården som är involverad i kriget som pågår....... 100% säker källa......
Citera
2015-06-13, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poppin
Bilen tillhörde en person från norra biskopsgården som är involverad i kriget som pågår....... 100% säker källa......

Synd på den lilla flickan då som inte valde sitt umgänge, övriga 3 kan rest in pieces
Citera
2015-06-13, 09:53
Medlem
E##s Ali##dzic..... är offret denna gång
Citera
2015-06-13, 09:54
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandchaser
Vad är Biskopsgården för typ av område? Ghetto?

Ghetto skulle jag inte säga, men invandrartät/mångkulturell förort (samma sak) 😂
Det har bara gått utför på denna ort.
De kriminella och "vanliga" håller varandra om ryggen. Det är vedertaget där.

Men jag skulle aldrig få en bomb under min bil bara för jag bor där. Om jag hade kopplingar till nått av gängen JA. Men som det ser ut nu möjligtvis Våldtagen, absolut. Så ser det ut.
Citera
2015-06-13, 09:55
Medlem
Madagascars avatar
Är GT (Göteborgstidningen) ett skämt?

Denna nyhet ligger som nummer tio på första sidan. Och fortfarande inte uppdaterad med att även flickan omkommit.

http://www.expressen.se/gt/
Citera
2015-06-13, 09:56
Medlem
Citat:
Kan han ha någon koppling till de döda eller häktade vid restaurangmorden?
Citera
2015-06-13, 09:56
Citat:
Ursprungligen postat av TropicWall
Att familjen säger en sådan sak kring varför bomben blev planterad är smått skrämmande.

Är det verkligen total anarki i biskop?

Nej det är det inte. Det är solklart att dessa personerna är kriminella, med undantag för den stackars lilla flickan. Antingen var det deras egna hemmagjorda bomb som inte va tillräckligt stabil, kanske ATCP eller nått annat en pundig babbe klarar röra ihop. Eller så blev de poffade av några konkurrenter/rivaler. På vår-krog å bar blev några mer eller mindre oskyldiga skadade och nu dör en helt oskyldig liten tös. Då e det änna läge att snuten börjar röra runt i skitbyttan ordentligt istället för att avvakta i rädsla för att röra upp känslor.
Men anarki e ju synd att säga. Det bor väl några stackars skattebetalare kvar här.
Senast redigerad av id 2015-06-13 kl. 10:00.
Citera
2015-06-13, 09:59
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av id
Nej det är det inte. Det är solklart att dessa personerna är kriminella, med undantag för den stackars lilla flickan. Antingen var det deras egna hemmagjorda bomb som inta va tillräckligt stabil, kanske ATCP eller nått annat en pundig babbe klarar röra ihop. Eller så blev de poffade av några konkurrenter/rivaler. På vår-krog å bar blev några mer eller mindre oskyldiga skadade och nu för en helt oskyldig liten tös. Då e det änna läge att snuten börjar röra runt i skitbyttan ordentligt istället för att avvakta i rädsla för att röra upp känslor.
Men anarki e ju synd att säga. Det bor väl några stackars skattebetalare kvar här.
Man transporterar knappast en bomb i bilen samtidigt som man har med sig sin dotter.
Citera
2015-06-13, 09:59
Medlem
Spriteees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjelleBenchpress
Kan han ha någon koppling till de döda eller häktade vid restaurangmorden?
Garanterat, hämndaktion för restaurangmorden skulle jag tro...
Citera
2015-06-13, 10:01
Medlem
shponglads avatar
Citat:

det räcker med att du pixlar en bokstav ur varje namn.

sen skriver du under vilka bokstäver det är, omöjligt att gissa på såna namn...
Citera
2015-06-13, 10:01
Medlem
-IED bomb i Göteborg blåser en hel jävla familj man tror fan inte att det är sant.Sätt in militären och lägg en bombmatta över alla Gbgs förorter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in