Jag tror att det har gått till så här. Polacken är där och arbetar nära Café:t. Han brukar spana in Lisa. Denna dag lägger han märke till att Lisa åker moppe själv och inte får skjuts. Eller upptäcker det vid stängning. Detta är hans enda chans att göra ett närmande (eftersom det var första gången hon åkte själv)
Vid stängningsdag tvingar han med henne i ladan och våldtar henne, eller att Lisa gör motstånd så hon springer rakt ut från ladan. Idiot som han är misshandlar han henne och släpar henne fram och tillbaka under tiden. Lisa springer och polacken jagar henne när de kommit till åkern så drar han ner henne samtidigt som han förstör hennes tillhörigheter. Notera att de blåste mycket den dagen
När han kommit hem med Lisa informerar han brodern om vad han gjort. Lisa är i dåligt skick och de ser ingen annan utväg än att mörda henne för det är riktiga stolpskott. Modern upptäcker dem och tumult uppstår. De slår ihjäl henne och lägger henne i bilen för att sedan transportera henne till området där hon hittades. Observera att dessa personer är riktiga stolpskott. Modern påstår att de är bortresta när sedan polis knackar på.
Redan efter mordet beger de sig tillbaka för att plocka upp tillhörigheter från BO. Men de närmar sig aldrig Café:t igen. De får inte tag på alla prylar på grund av att det blåst och på grund av att Lisa försökte fly i alla riktningar så spred sig tillhörigheterna lite här och där.
Att spåren leder ut på åkrar tror jag beror på Lisas försök till flykt till hon gav upp och inte orkade mer.
Fan vad jag önskade att den här tjejen fick gott slut