Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-12, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feinflux
FÖRBANNADE JÄVLA KLÅPARE TILL POLISER.

Största civila insatsen någonsin, en mängd med "fynd"...men ändå klarar man inte av att söka av samtliga hus inom 3-4 km. Skam!!

Oavsett om de är misstänkta eller inte så verkar de ha någonting att dölja, ett par km från Lisas arbetsplats. FEM DYGN. Odågor.

Man kan ju för helvete inte göra husransakan i varenda jävla hus som ligger i närheten!
2015-06-12, 20:51
Medlem
Är väl samma bild som här fast mer censurerad? http://www.expressen.se/gt/hundpatruller-soker-igenom-skogsomrade/
2015-06-12, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biepa
VG har inte censurerat trycket på mannens ben. Någon som kan tyda?
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/sverige/tre-personer-paagrepet-like-ved-kafeen-der-lisa-holm-17-jobbet/a/23469865/

http://1.vgc.no/drpublish/images/article/2015/06/12/23469871/1/fullbredde/RS_9272_copy.jpg

Det är inte blurrat, det är spegeln på polisbilen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proclaimer
Det bryska ingripandet borde väl tyda på att polisen tror att flickan bragts om livet och att de väntade sig motstånd? Eller det kanske är standard? Sen vet man ju inte vad expressen räknar som "bryskt" heller.

Som jag skrev innan har mannen i gul/orange tröja en mobil eller plånbok i ena fickan. Att polisen inte visiterat dem tyder på att gripandet gått väldigt fort och man har absolut inte tvekat.

Sen vad det beror på vet jag inte.
Medlem
Så fort Interpol blev inblandat, så skickade övriga länder in namn på dömda brottslingar etc man vet håller till i paradiset Sverige. Något namn eller fler stämde överrens med namn snuten hade på folk i trakten. Eller ?
2015-06-12, 20:53
Medlem
trapezoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limac
Så fort Interpol blev inblandat, så skickade övriga länder in namn på dömda brottslingar etc man vet håller till i paradiset Sverige. Något namn eller fler stämde överrens med namn snuten hade på folk i trakten. Eller ?

Detta är en mycket trolig teori.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blacklodgebob
Man kan ju för helvete inte göra husransakan i varenda jävla hus som ligger i närheten!

Jo i ett sådant här fall och det bara finns ett tio tal utspridda byggnader, då kan man fan göra det.
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kicksome
Skynda dig hem!

Hur ser hon ut?

Kvinna i dryga 30 års åldern är allt vittnen sett vad jag hört.
Medlem
OnlyHates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TooL
Har film på kvinnan. Postar så fort jag kommer hem.

Ja posta när du kommer hem!
Om hon är oskyldig så kommer vi ju få veta detta i vilket fall, det var ju samma med JV.
Men detta är klart mer av intresse! Något skit har dom ju gjort och hon rör sig med dessa personer får hon fan skylla sig själv oavsett!
2015-06-12, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Vad innebär det nu när vi vet kläderna?
Låter som ett märke som finns på Stadium.
Citat:
Ursprungligen postat av csbilly
Atlantic vad?
Atlantic - New York verkar det vara.
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Ja jag är på platsen. Hjälpte MP med sökandet tidigare under dagen.
Vi satt och drack kaffe när vi hörde om ett eventuellt gripande och drog snabbt dit..

Inget nytt att berätta. Sitter med laptopen cirka 100 meter ifrån huset. Polisen sätter upp avspärrningar. Mig veterligen har inte pressen fått någon information av polisen.

Poliserna som spärrar av ignorerar gång på gång reportrarnas frågor.

jag såg inget av det sk gripandet. Men det skall vara 3 personer i medelålder. Kvinnan var inte Lisa enligt vittne på plats.

Ser du fastighetsägaren någonstans, gör han som du, tittar av nyfikenhet?
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psflax
Sök på adress Blombergs och postnummer 53195 så får du de 6 personerna som är skrivna i närheten.
Jo, men ingen på 2:an

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in