2015-06-12, 17:51
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av softmoon
Alright. Det har jag hävdat hela tiden. Vad fan hon än skulle göra annat än att åka raka vägen hem så skulle smset till pappan aldrig skickats. Första gången hon åker hem ensam, familjen har god koll på när hon slutar och hur lång tid sträckan tar.

Ja, precis. Vill hon träffa någon efteråt messar hon bara att det var mycket kunder idag. Det tar lite tid att städa. Hör av mig när jag är färdig.
2015-06-12, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8332
Hon träffar någon i alla fall, någon som hon pratar med i ett tag och någon som hon känner igen. Jag kan garantera att om hon skickade smset 18:23 och fiket stängde 18:00 så städades inte hela stället i 20 minuter. Mellan 18:05 och 18:23 har hon gjort något, förmodligen pratat med någon.

Kanske hade en snabbis på ca 15 min i ladan? Sen när de är klara och går tillbaka skickar hon SMSet och sedan spårar det ur när hon inte vill göra om det om GM skulle frågat eller något? Ingen aning, bara en tanke.
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av louderthanbombs
Man har ju hört om "modellscouter" som tar kontakt med småtjejer och vill fota dem till modellagenturer osv. Bestämmer träff med en påstådd fotograf som visar sig vara ett snusko och sedan våldtar dem ist.

Vild teori dock. Känns konstigt om Lisa skulle bestämma tid med någon en söndagskväll efter jobbet.

Varför då? Om hon fått tips av vänner, om hon handlat förr, om det är en bekant person. Som hon bokat möte med efter jobbet? Hon kanske blev glad att se honom? Det kanske var någon hon gillade? Som sen tar stundens möjlighet att göra det här mot henne.
Medlem
ojvamysigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Nej jag har inte sagt något om att krossa den med händerna utan med ett par ordentliga skor och inte dina sandaletter.
Om du har dina skor på händer får det stå för dig. Du skrev "slag", om du menade "stamp" så kan vi andra inte tolka det. Och det är fortfarande ingen lätt grej att få en Iphone i småbitar med en sko. Googla om du kan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TroPelleDet
GM ville inte slänga ut hjälmen från vägen p.ga risk för att bli upptäckt. Hjälmen hade synts på hundra meter, minst. Det gör dock inte ett mobilskal eller krossad display.. fel hade han!

GM måste fattat att MPS skulle finkamma hela området så varför ens slänga ut något för överhuvudtaget?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Polisen har nog kommit fram till att den här tråden är ett sällsynt exempel på hur jävla många stollar det finns på det här forumet.

Det är därför man har vissa intagningskriterier på Polishögskolan.
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannee
Klart hon skulle kunna gjort. BO skickar Sms när hon slutat.
Hon kanske var påväg att åka?! GM vill inte att hon åker och stoppar henne. Mycket rimligt! Ev möte är säkert tänkt att gå fort... köp av sprit/snacka med nån kille i 5min/etc.
Nej, det är en tomte-teori som är helt orimlig.
2015-06-12, 17:53
Medlem
dannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Men hon bor 4 mil därifrån. Dom måste ju ha exceptionellt bra sprit i den där hålan i sånt fall.

En kille som bor i närheten och hon fått kontakt med via cafet. Varför inte...
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joyyy
Var är hjälmen då? Tycker det verkar som hon blivit bortrövad när hon skulle kliva på mopeden.

Kanske hon satte sig i en bil och skulle göra en affär? Då blir hon förvånad är hon blir inlåst och bortkörd.
Medlem
ojvamysigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8332
Hon träffar någon i alla fall, någon som hon pratar med i ett tag och någon som hon känner igen. Jag kan garantera att om hon skickade smset 18:23 och fiket stängde 18:00 så städades inte hela stället i 20 minuter. Mellan 18:05 och 18:23 har hon gjort något, förmodligen pratat med någon.
Det där är rakt igenom spekulationer och felaktigheter.
Medlem
TorrFlamingos avatar
Hörde från en (tveksam) källa att hen sett Lisa missbruka crack och MDPV. Vad tror ni?

OM det skulle vara sant, så skulle det vara en förklaring till att hon varit borta ett par dagar.
2015-06-12, 17:54
Medlem
dannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det är en tomte-teori som är helt orimlig.
Förklara varför?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in