Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-12, 17:49
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hopes.N.Dreams
På grund av hur fynden är hittade i relation till grusvägen så tror jag att det talar för att vägen som GM tagit sett ut såhär:

http://www.ladda-upp.se/bilder/ratlzzrzetxaz/

Ja det kan också vara en möjlig rutt.

Kanske något mer riskfylld dock eftersom man passerar fler hus.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yoloswagetc
Men OM det är överlagt och planerat så har han eller hon nog knappast betalat med kort iallafall.

Sant ! Men det är grymt viktigt att kolla denna detalj, eftersom GM troligtvis träffat och pratat med henne i cafét
Medlem
softmoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Jag skrev så här nyss med tanke på att jag säljer sex:

Alright. Det har jag hävdat hela tiden. Vad fan hon än skulle göra annat än att åka raka vägen hem så skulle smset till pappan aldrig skickats. Första gången hon åker hem ensam, familjen har god koll på när hon slutar och hur lång tid sträckan tar.
Medlem
TroPelleDets avatar
GM ville inte slänga ut hjälmen från vägen p.ga risk för att bli upptäckt. Hjälmen hade synts på hundra meter, minst. Det gör dock inte ett mobilskal eller krossad display.. fel hade han!
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojvamysigt
Då tar vi det en gång till. Du hävdar att du med din hulknäve kan slå en Iphone i småbitar med några få slag. Det kan du inte. Därför har det krävts ett större våld än så mot Lisas Iphone för att den ska kunna hittas i flera delar, som påståtts. Det är det diskussionen gäller, inget annat.
Nej jag har inte sagt något om att krossa den med händerna utan med ett par ordentliga skor och inte dina sandaletter.
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialaterkomst
Där finns till och med street view i google earth hörru.

Okej, har dålig koll på att de har det också på grus- och skogsvägar. Gator vet jag däremot om. Se där - då lärde jag mig nåt nytt idag.
Medlem
Citat:
Blanda inte in mig det det vi:et isf. Jag tror inte en sekund på att hon träffat någon för att röka på, knulla, få sprit eller någon av alla de helt jävla otroliga "teorierna" folk har här.

Hon träffar någon i alla fall, någon som hon pratar med i ett tag och någon som hon känner igen. Jag kan garantera att om hon skickade smset 18:23 och fiket stängde 18:00 så städades inte hela stället i 20 minuter. Mellan 18:05 och 18:23 har hon gjort något, förmodligen pratat med någon.
2015-06-12, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Jag kommer inte med ett påstående, det är en fråga jag ställer. Jag menar: ska du säga nej, kom då med bevis, annars var tyst. Så att vi slipper en massa onödiga svar.

Och vem i den här tråden tror du kan ge dig handfasta bevis på att hon inte sålde sex?

För jävla onödig och dumfråga...
Medlem
att inte hjälmen är hittad tyder på att hon blivit instoppad i en bil med hjälmen kvar på huvudet... gm bryr sej väl inte om att ta av den skyddar ju även bilen från att dna ska rinna ut i bakluckan
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Blanda inte in mig det det vi:et isf. Jag tror inte en sekund på att hon träffat någon för att röka på, knulla, få sprit eller någon av alla de helt jävla otroliga "teorierna" folk har här.

Nej det låter ju helt otroligt att nån skulle bestämt en träff med någon . Det är inte ofta jag använder den där men det var du värd.
Medlem
FrZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
http://www.expressen.se/gt/polisen-angelagen-var-ar-mopedhjalmen/

Så hon kanske inte ens ha haft på sig hjälmen vid den så kallade "händelsen"?

Konstaterade detta också men fick massa skit för det. Men jag de finns den möjligheten.
Medlem
dannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, vi kan alla konstatera att det är en tomte-teori.

Hon skulle inte ha skickat SMS:et innan hon åkte - om hon inte var på gång att åka .. Så jävla svårt kan det inte vara för flashbackstolleklan att inse logiken i det.

Polisen har nog kommit fram till att den här tråden är ett sällsynt exempel på hur jävla många stollar det finns på det här forumet.

Klart hon skulle kunna gjort. BO skickar Sms när hon slutat.
Hon kanske var påväg att åka?! GM vill inte att hon åker och stoppar henne. Mycket rimligt! Ev möte är säkert tänkt att gå fort... köp av sprit/snacka med nån kille i 5min/etc.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in