Citat:
Ursprungligen postat av
remixutoheaven
Varför tror du inte på att det finns någon relation mellan GM och BO? Tycker att det tyder väldigt mycket på just det. Men som sagt bara spekulationer och jag kan ha fel.
Precis, kan vara någon hon har träffat på nätet och snackat med. Men för mig känns det mer som att de känner varandra sen tidigare och just enbart ytligt genom familjen tex.
Kan ju vara vem som helst egentligen, tycker hela det här fallet är väldigt mysko. GM har/vet definitivt vetat om henne och vem hon är, tror inte detta är ett slumpartat fall. Där någon har bara åkt förbi och tänkt "Oj, här var en vacker tös vid moppen, hon skall jag föra bort".
Väldigt mysko,platsen kryllar inte av människor direkt,vid den här tiden är det dagsljus och jag skulle vilja se siffror på hur stor sannolikhet att det dykt upp en Anders Eklund på vägen och detta är inget barn som en GM kan lura med sig med godis,hon gick inte efter en väg där hon var speciellt synlig,utan hade moppen undanskymd.
Skulle en GM dra med sig en tjej i dagsljus över vidderna? Nej,men varför hittar man då spår på en åker efter LH?
Nej,något stämmer inte.