Citat:
Ursprungligen postat av
Unpredictable
Jo, men ursäkta för mitt trötta lite osammanhängande/upprepande i texten, en är mycket trött på morgonen.Precis så tänker jag. Uteslutande bil som transportmedel, om MGM haft bil så har hen städat bort hjulspår mycket noga. Vet inte vart tiden för att städa bort hjulspår finns under ev brott/bortförande av LH?
Expressen uppdatera om "nytt fynd" från två flickor. Nu vet vi inte sanningshalten i deras text och hur mycket de överdrivit i sin artikel, men även om de funnit något mer som tillhör Holm så är det MGM som varit i farten och spridit ännu mer "spår" för att förvilla/förhala utredningen. Dock skumt med så många fynd överallt, det är det som jag inte riktigt får ihop. En misstänkt gärningsman som har mycket prylar efter Holm att kasta omkring sig som går obemärkt omkring måste befinna sig i närhet av sökandet på något sätt är min tanke. Det är för uppenbart, aldrig att hen hunnit under samma moment Lisa försvann sprungit/åkt omkring och lagt hennes tillbehör på olika geografiskt spridda platser. Inte en chans! Detta är gjort allt eftersom dessa dygn passerat.
Jag var tidigare i veckan inne på att hon eventuellt levde, men i och med all media och den uppståndelse som blivit så tror jag i dagsläge att LH ej är vid liv längre. Men...att polisen är försiktig med att bekräftats eventuella fynd för att inte röja om LH finns vid liv.
Själv håller jag på å få fyrkantiga ögon nu.
Håller med om att GM borde haft kort om tid.
Fadern dök upp förhållandevis fort och fick snabbt dit polis.
Jag tror det är en närboende och i den bästa av världar förvarar han Lisa någonstans.
Fast tyvärr så är det nog inte så.
Sannolikt har han varit på fiket några gånger senaste tiden, spanat in henne.
Sedan högg han när han fick chansen. En teori bara.
En åklagare va ju tillsatt så vi kanske inte får veta
så mycket detaljer. Förundersökningssekretess.