Det som gör allt så jävla skumt är att nyckeln sitter i, hjälmen är borta och grejjerna är utspridda.
Fan kan dom inte hitta Lisa. Börjar bli otroligt störande.
Nej tror inte arbetarna är delaktiga, dom hade aldrig kunnat hålla de hemligt.
Är troligtvis någon enstöring som har tagit henne.
I sådana här fall önskar man ju nästan att man hade satelit inspelning.
Min gissning:
Någon har hållt koll på avstånd när dom åker, GM chansar att hon är kvar, förhindrar vägen med sin bil och frågat något, hon går fram, han tar tag i henne, in i bilen, sedan försöker hon fly, därav grejjerna utspridda, han får tag i henne igen, gissningsvis borde han ju ha slagit på henne duktigt, men inget blod hittat, så vette fan, men sedan åkt iväg med henne hem till sig där han sedan utför våldtäkt efter våldtäkt, efter uppståndelsen sedan väljer han att åka iväg och dumpa henne på söndagsnatt/måndagsnatt i någon skog långt bort.
Hon hann alltså springa 1 km och dumpa alla grejer på ungefär samma plats?
Återigen GREJERNA INTE UTSPRIDDA. DE FANNS ALLA ETT KAST IFRÅN EN GRUSVÄG SAMT I DIKET.
Vi ute i Sveriges alla hörn kan hjälpa till genom att kolla våra grannar och om de har varit "osynliga" de senaste dagarna fastän fyrhjuling eller bil varit parkerade lite snyggt. Mysko grannar som verkat lite stressade och undanhållna är också av intresse. Lite ögon överallt skadar inte. Lyssna efter skrik. När den mysko grannen åker iväg så gå ut och ropa Lisas namn och se om du får svar.
Jag tror kollegorna drog i förtid och lämnade över ansvaret att låsa och larma på flickan
Initialt (samma kväll) var denna lögn inte illa menat men lögnen om att de smitit från jobbet tidigare har snöbollseffekt och dagen efter bibehåller de två historien om att alla lämnade samtidigt. Skulle inte förvåna mig om Lisa var den som svarade i telefon och täckte upp för de två som redan dragit.
Detta borde ställa till rejäla problem med kartläggningen om vad som hänt. Jag köper inte att allt skett under en så kort tid. Fasen hon kanske redan blev överfallen inne i fiket
Varför skulle då de två ljuga om tiden? Jo för de är unga och rädda om sitt jobb och hade inte en susning om på söndagen att ett bortförande kunde ske.
Personligen har jag haft ett ganska ansvarsfullt jobb där det fuskades rejält och där vi täckte upp varandra. Borde vara än mer sannolikt att anställda på ett fik fuskar lite med tiderna.
Om du lyssnar extra noga, så hör du att lowa säger att Lisa sa men ni behöver inte någon mer hjälp så Jag går till min moped.
Sedan fortsätter Lowa med: så sa vi hejdå, sen så såg jag bara henne gå runt hörnet här.
Hur i hela världen skulle Lowa kunna veta om Lisa gick runt hörnet om hon fortfarande va inne i caféet?
Jag kommer hålla kvar vid mina tankar gällande kollegorna, dessa personer är inte oskyldiga! Det måste finnas något här
Har det hittats en vit duk? Var kommer den ifrån? Kaféet kanske? Vilken plötsligt attackerande GM har tillgång till en vit duk från kaféet? Om man hittat en vit duk från kaféet så pekar det mot kollegorna. I nuläget vet vi dock inte om det stämmer att en duk hittats.
Det som gör allt så jävla skumt är att nyckeln sitter i, hjälmen är borta och grejjerna är utspridda.
Fan kan dom inte hitta Lisa. Börjar bli otroligt störande.
Nej tror inte arbetarna är delaktiga, dom hade aldrig kunnat hålla de hemligt.
Är troligtvis någon enstöring som har tagit henne.
I sådana här fall önskar man ju nästan att man hade satelit inspelning.
Min gissning:
Någon har hållt koll på avstånd när dom åker, GM chansar att hon är kvar, förhindrar vägen med sin bil och frågat något, hon går fram, han tar tag i henne, in i bilen, sedan försöker hon fly, därav grejjerna utspridda, han får tag i henne igen, gissningsvis borde han ju ha slagit på henne duktigt, men inget blod hittat, så vette fan, men sedan åkt iväg med henne hem till sig där han sedan utför våldtäkt efter våldtäkt, efter uppståndelsen sedan väljer han att åka iväg och dumpa henne på söndagsnatt/måndagsnatt i någon skog långt bort.
Tycker din slutsats nämner detaljer på ett konstigt sätt. som du glorifierar något
Senast redigerad av malmorexi 2015-06-12 kl. 01:07.