Citat:
Ursprungligen postat av
therefore
Teori dags.
Om hon har blogg eller liknande, någon social media överhuvudtaget. Så är det väldigt lätt för idioter att spåra henne.
Någon skrev om en grön/gul bil full med uppviglade invandrare tidigare, tydligen fler personer intryckta i bilen än vad som är normalt och även påtagligt stressade. Nämndes även att detta sågs inärheten utav en kyrka och vid en kyrka hade det fyndats nu eller hur var det?
Med tanke på att bilen sticker ut såpass så låter det som en moddad bil. Vilka moddar bilar rätt mycket? Och ofta har råd? Kriminella
Någon obehaglig kriminell jävel letar upp sina offer på bloggar. Beställer ett jobb åt några att plocka upp henne.
Hon ska lämna nyckeln i ladan men blir iakttagen, kanske blir fångad men sliter sig loss och Hon flyr ut på ängen, ett par stycken ur gänget sätter efter henne, därför hittar man saker som ligger helt random ute på en äng.
Man har (Än så länge) hittat 10 stycken "ledtrådar" , och 10 saker utav något är i princip vad en människa kan ha på sig på en gång. Kläder, hjälm, handskar, plånbok, ring, mobil, nycklar(vilka satt kvar i mopeden) etc. Hur mycket hade hon på sig? Dessa 10 saker verkar ligga längst med en väg. En person kan endast ha mer saker med en väska, handväska eller liknande, har man hittat hennes?
En sak ligger alltså mitt på en äng, helt random! resten längst med en väg? Tyder på att ett fordon kan vara inblandat och har åkt jämsides med ängen när dom andra har jagat henne.
Har dom sedan slitit in henne i bilen och slängt ut hennes saker igenom fönstret? (Där måste vi få reda på exakt vad som hittats)
Jag tror att med tanke på att så mycket saker har hittats, så är det flera inblandade, flera inblandade = mer kalabalik.
Hon kan befinna sig i sverige, hon kan befinna sig utomlands, men det sista tvivlar jag på. Däremot tror jag faktiskt att hon lever. Frågan är hos vem?
Hennes pappa hittade ju moppen när han kom till platsen och även hennes väska med tillhörigheter. Jag tror att hon utsatts för
Nåt brott och kommer säkerligen hittas död innan helgen eller inte alls. Tragiskt som fan lider med anhöriga !