Hollywoodfilm hit och Hollywood film dit. Jag förstår skepsisen men att slänga sig med

så fort någon kommer med en, enligt er, osannolik teori är bara onödigt & drygt.
Verkligheten överträffar dikten och många klassiska hollywood-filmer är baserade på i högsta grad verkliga fall. Många var vi som blev chockade av Fritzl, en story så makaber att manuset aldrig skulle godkännas för film innan verkligheten, som alltid, gick i fronten för mänsklig stördhet.
Seriemördare tex är så pass ovanliga att blotta förekomsten är en teori värdig

, inte desto mindre finns de och då och då dyker de upp. I verkligheten är de dock iq-befriade, röststyrda, grisknullare snarare än Hollywoods slugt beräknande topputbildade masterminds.
Youtube-klippet tycker jag avfärdas lite väl hårt som trolleri utan att någon egentligen presenterat annat än teorier på hur detta trolleri kan ha gått till.
En tänkbar teroi är att det är hennes eget konto och att hon kort och gott planerat försvinna. Unga personer har visat exempel på introvert dubbelliv förr som oftast tagit sig uttryck i att de till synes apropå ingenting släckt sig själva - eller andra,
För egen del vet jag lika lite som alla andra och tror egentligen inget särskilt, men de flesta här är nog rörande överens att detta inte är ett vanligt fall. Tråden vore sjukt mkt trevligare med färre

-inlägg.