Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-11, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av just_a_girl
Ser att arbetskamraten L.A inte har på sig sitt guldhalsband med hjärta i videorna som hon bär på sina två senaste offentliga bilder på FB. Förvisso behöver det inte betyda något men hon har det på sig den 9:e maj och även på en bild från i fredags. Tänkte om det uppstått bråk mellan tjejerna kanske L.H slitit av det.

Intresssant observation! väldigt mycket tyder på att detta är väl planerat och dom enda som kan kopplas till brotter närmast är dessa tjejer. inget snack om att dom borde vara huvudmisstänkta och under hård granskning!!!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bittermandel
Man ska gå tillbaka till tidigare fyndplatser och finkamma dessa områden.

http://www.expressen.se/gt/nagonstans-har-det-gjorts-misstag/

Tror man gör detta för att man misstänker att bärningsmannen är med i sökandet och lägger ut sakerna .
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misoneist
Jag är nästan 100% på att Lowa och rebecka är skyldiga.
Jag läste igår att Rebecka och Lowa har ''bekräftat'' att JV var den stökiga på caféet på lördagen, så om vi tänker rent hypotetiskt att det är dom, så kanske dom genom ''bekräftandet'' ville styra strålkastarljuset på honom, och bort från dom själva. Dock vet jag inte säkert att dom har uttalat sig om att det var han, någon fick ett PM om att dom eventuellt ska ha sagt det, har jag för mig.
Medlem
Liberty75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capulca
Det har kommit upp lite för diskussion här i tråden och polisen har ju helt klart uppmärksammat detta Polisen har ju även nämnt att de nu letar efter det misstag som har begåtts, för alla människor begår misstag - det gäller bara att hitta misstaget i det här fallet. Alltså tror inte de heller att alla dessa saker är någon typ av misstag, att de råkat hamna där. Sen ska man ju självklart inte bortse ifrån att sakerna kan ha flyttats på grund av djur, men har lite svårt att tro att djur varit i närheten av platsen efter att polisen kom dit. Alldeles för mycket rörelse för att ett djur skulle känna sig tryggt där.

Jag tror att Polisen förstår varför det ser ut som det gör - med alla utspridda saker. Det är därför de pratar om den röda tråden. Helt rätt, alla gör misstag förr eller senare. Tror de ser ett mönster (som vi själva inte riktigt förstår) och väntar på att det där mönstret spricker någonstans.
Medlem
bittermandels avatar
Man kommer att hålla på att söka till 22.00, tills mörkret sätter stopp för det helt enkelt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misoneist
Exakt!! varför granskar inte polisen dom här intervjuerna? det är ju fan bevis material. Dom ändrar dessutom historian 3 gånger på tre intervjuer. Uppträder väldigt skyldigt!! Båda kollar bort när dom berättar vad som hänt. Men tror inte dom lyckas. Om dom är skyldiga åker dom dit ganska snart.

Alla ändrar historier hela tiden
Det är onormalt att hålla sig till samma utan att ändra detaljer.

Titta bort är normalt.
Det är onormalt att inte titta bort.

SLUTA!!!!
2015-06-11, 17:09
Medlem
gaylordfuckers avatar
Enligt Geocachekartan skall det finnas en cache där.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucynyu
Kan någon som vet förklara vad expressen menar med ''Polisen: Någonstans har det gjorts misstag'' ?
Att en eventuell GM måste ha gjort ett misstag någonstans.
Medlem
rezonens avatar
Jag anklagar inte nu, men en sak som jag finner " konstigt " är att denna "rebecka" den mörkhåriga ?
Vet exakt vad hon ska säga. Hon tänker aldrig efter hur det verkligen var eller vad dom gjorde vid en viss tidpunkt. Hon har alltid DIREKT svar på alla frågor, som att hon "planerat" vad hon ska svara.

Somsagt, ingen anklagelse dock konstigt enligt mig.
2015-06-11, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oktah
Jag läste igår att Rebecka och Lowa har ''bekräftat'' att JV var den stökiga på caféet på lördagen, så om vi tänker rent hypotetiskt att det är dom, så kanske dom genom ''bekräftandet'' ville styra strålkastarljuset på honom, och bort från dom själva. Dock vet jag inte säkert att dom har uttalat sig om att det var han, någon fick ett PM om att dom eventuellt ska ha sagt det, har jag för mig.

det tänkte jag inte ens på!!! därför spred dom materialet online?? och skapade en manöver. Fy fan kall blodiga psykopater. men dom har säkerligen begått misstag!!
Medlem
crachies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Kikar också på Google Earth, undrar om dom hunnit ner till den där dammen. Ser ut som ett bra strategiskt val för att dumpa något.

igår pratade ett vittne om att han hade sett spår ner till dammen. Det avfärdades här som spår från en fyrhjuling av en kille som hade varit ute och letat henne i ett tidigt skede. Sedan har jag snabbtittat runt lite i googleearth och ser ingen naturlig infart ner till dammen där huset som står där inte ska ha bra sikt över dem
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bittermandel
Man ska gå tillbaka till tidigare fyndplatser och finkamma dessa områden.

http://www.expressen.se/gt/nagonstans-har-det-gjorts-misstag/

"Polisen letar efter ännu ett spår - ett misstag som någon som eventuellt fört bort Lisa skulle kunna ha gjort."

Är det reporterna ord, eller polisens? Om det är polisen, är det här en provokation till GM månne? "Vi kommer hitta dig din jävel, var så säker", med förhoppningen att denne SKA göra ett misstag i ren stress..?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in