Citat:
Ursprungligen postat av
Bejrut
Jag har aldrig varit med om en tråd med mer skitsnack och konstiga infallsvinklar You tube och instagram m.m? Det kan bero på att offret är 16 år och ser ut som en Lucia.
Jag brukar sällan skriva på trådar som dessa längre (höll på i över 6 år innan) för det är alltid den man minst trodde som är skyldig, eller rättare sagt jag gissar jämt fel. Sen är det så jäkla vanligt med mord i Sverige på senare tid så man slutar att förvånas och det blir bara sorgligt nu mer.
Jag brukar dock lägga åsikter kommer även nu göra så: Att hon är död är jag tyvärr säker på och hon inte kände MGM och HAN kan inte bara lagt Lisa på ryggen och sedan gått iväg med henne (hon är inget barn) En bil är inblandad och var är kroppen det är väl den stora frågan just nu?
Jag tänker på mordet i Trollhättan det var det m.t snack om kroppen sen hittade dom Ida flera mil från Trollhättan i ett dike?
Många snackar om mordet 1992 jag minns det väldigt VÄL det har dykt upp i media med jämna mellanrum men att det är samma GM har jag VÄLDIGT svårt att tro på 92 var jag själv 30 år när det hände att någon skulle vänta i 23 år för att sen begå brott igen .MORD känns EXTREMT ovanligt närmast (glömd det) Dum tanke.
Hoppas vi finner en lösning men kroppen om den återfinns kan ligga i Vänern lika väl som i en källare i ett hus hos GM? Jag gissar.......
På senare år har FB blivit en pöbel som slänger sig in i de mest
otroliga ideer utan minsta eftertanke har man inget att skriva så bör man undvika det.
Även jag tror att Lisa inte är i livet och har MGM haft bil vilket är mest troligt så undrar man över fynden i närheten när en bil kan ha fört henne flera mil därifrån redan före kl 21?
Vi får se vad fynden säger är dom ens Lisas är dom hennes så kan kroppen ändå vara långt borta??