Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-11, 15:28
Medlem
Kopierat från en kille jag är vän med på facebook.

''Nu har polis och hundförare åkt från Skånings-Åsaka kyrka med fyndet jag gjorde tidigare under förmiddagen, som eventuellt kan tillhöra försvunna Lisa Holm..''

Och i kommentarerna: ''För mig är det varje enskild medborgares skyldighet, de tog de på största allvar och kom efter 20 minuter..men en kyrka är ett oerhört märkligt ställe att hitta en svart stringtrosa på..''
Medlem
lilists avatar
Asså varför i helvete begränsas MP till någon radie av några få kilometer? GM kan ju fan inte ha lämnat henne i närheten av BP. Det fattar ju vem som helst. Det är ju inte så att GM vill bli hittad eller vill låta någon hitta BO. Så antagligen finns hon inte i närheten av BP. Varför inte leta över hela alltet? All skog, alla hus, alla lador, överallt i staden, byn och städerna intill. MP är så pass många att dom kan sprida ut sig i skogen (skogen som sträcker sig från bryn till alla städer bredvid.... inte bara någon jävla kilometer...). Och varför har dom inte kollat i SJÖN BREDVID BP!!! Idiotiskt. Det ligger en sjöjävel bredvid brottsplatsen... Suck. Dumpa kroppen där så förstörs majoriteten av alla bevis. Att inte ens ha kollat sjön med dykare är sjukt.
Medlem
Annavazs avatar
"Kroppsdelar" skriver en del idioter, ni tror väl inte hon är styckad lr sliten i bitar, bara eran sjuka fantasi.
2015-06-11, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinmandt
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=97&artikel=6186461
Tack, den så på den vägen som pricken är på? Det är en väldigt lång väg.

Jag tänkte även på elledningen man kunde se på expressens sändning, att man kunde ha lokaliserat sig på kartan med hjälp av den, men jag kan inte se den på googlemaps.
Medlem
Den här skogsdungen man letar i nu. Är det samma som polisen hittade mobilskalet och telefondelarna i?

En fråga... Hade inte polisen LETAT där redan?
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koreanskbot
Tänkte samma sak. Vet vi om man har gjort någon koll kring stenbrottet? Känns som en plats där GM skulle kunna bli av med kroppen.

Har för mig att man var där, vid stenbrottet, igår kväll men någon får gärna rätta mig om jag har fel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xcango013
Vart på Facebook står det?
Han/hon som skickade PM om det ska ha läst det.
Citat:
Ursprungligen postat av harlemsfinest
Det var någon som skrev antingen imorse eller igår kväll att någon hade hittat trosor. Folk var dock snabba med att anklaga honom/henne för skitsnack.
Hm.

Det verkar ligga typ 20 min bort.
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnity
Fick detta PM från en användare som inte kan skriva inlägg:

Nej inget jag har läst om. Har följt tråden sen starten.

Hur trovärdigt är det?

Känns dock svårt att avgöra om det är Lisas underkläder. Känns inte som föräldrar har koll sina barns underkläde.
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annavaz
"Kroppsdelar" skriver en del idioter, ni tror väl inte hon är styckad lr sliten i bitar, bara eran sjuka fantasi.

Klart hon kan vara. Men knappast vid kafeét isåfall.
2015-06-11, 15:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annavaz
För det har ju inte hänt förut, eller?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Känns dock svårt att avgöra om det är Lisas underkläder. Känns inte som föräldrar har koll sina barns underkläde.
Borde ju gå att kolla DNA från underkläder.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao

Hon bor hemma = Mest troligt hennes föräldrar som sköter tvätten..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in