Citat:
Nu tvivlar jag väl iofs på att så värst stor del av lokalbefolkningen traumatiserats av krig och diverse andra hemskheter, men jag tycker att det vore synd om detta spår inte följdes upp bara för att det rör sig om invandrare...
Om vi säger så här, tycker du inte att polisen skulle följt upp den gruppen du beskriver om tipset istället hade sett ut så här:
Plötsligt och mycket oväntat stod en bil full av uppspelta sexuellt frustrerade svenska män i 25-50 årsåldern> vid Holmestad kyrka. Bilen var superliten som en Lancia Y10 eller motsvarande och dessutom hade den en mkt iögonfallande gul och grön lack. Det var trångt i bilen och de verkade uppspelta. Det hela var konstigt men saknar säkerligen anknytning.
Citat:
Det var faktiskt en grupp <sexuellt frustrerade svenska män i 25-50 årsåldern> ute på sightseeing i söndagskväll i en liten gul/grön bil. Den var närmast motivlackad och torde vara fler som sett den då den väckte uppmärksamhet. Jag såg bilen i Holmestad vilket är en centralort ungefär lika mycket som Blomberg. De var uppspelta och det var väldigt trångt i bilen, fler passagerare än den var avsedd för. En av dem var utanför bilen och de andra satt i baksätet och såg uppspelta ut. Kanske var de bara glada att de hade skaffat ett transportmedel.
Brännebronas flyktingförläggning i Götene kommun huserar säkert individer som får J*han V*adman att framstå som en korgosse, och då tvivlar jag ändå inte på att den sistnämnda är knäpp.