Citat:
Ursprungligen postat av
Disclosure
Tror ni att det kan vara JV som man har som misstänkt? Eller är han helt avskriven?
Jag tror inte det är han. Det såg ut att finnas en koppling mellan honom och ett användarnamn är på flashback förut som postade om kidnappningar och att ha tjejer som sexslavar etc.
Men den kopplingen tycker jag inte är lika klar längre.
Personerna postar på helt olika tider.
JV's twitter får ofta uppdateringar vid 05-07 (antagligen för att han verkar vara hemlös och går upp vid den tiden) medans den här användaren skrev framåt kvällen och inpå natten.
Deras sätt att skriva är också helt olika. JV kan komma med sluddriga, berusade inlägg, ofta på engelska. Användaren här skrev aldrig så.
Dock är det synnerligen skumt att de bägge två intresserar sig för matematiska formler, men det är också den enda kopplingen. Med tanke på hur många troll flashback har så är det inte helt omöjligt att ett av dem gillar matematiska formler, och det är inte omöjligt att vi har en hemlös (?) som också gillar matematiska formler.
Den här JV dök upp från första början för att en enda person kopplade samman honom med ett youtubeinlägg, den här jävla videon ni pratar om. Det ska ha skrivits en kommentar av JV. Den kommentaren finns inte kvar, och har med all sannolikhet aldrig funnits. Jag har då inte sett den.
Ge upp JV. Jag ska försöka jämföra den här kidnappar-användaren med det kontot som kopplade samman JV och youtubevideon.