2015-06-11, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GetStitches
Jo men det har personen inte gjort
Vad grundar du det på? Att kontot inte haft någon aktivitet sedan 2 veckor? Om folk kan sluta anta en massa grejer taget från ingenting...
Mitt egna youtubekonto står att det inte haft någon aktivitet sedan 2 månader tillbaka. Provade själv byta namn på ett av mina klipp, står fortfarande senast aktiv för 2 månader sedan. Den uppdateras inte heller när man byter namn. Det den aktiviteten står för är hur aktiv kanalen har varit på youtube, vilket stämmer, 2 veckor sedan klippet las upp. Efter det kan användaren bytt namn på sig och klippet utan att aktiviteten uppdaterats.

Om folk kunde lära sig kolla upp saker och sluta hoppa på en massa konspirationsteorier så fort de dyker upp...
2015-06-11, 08:46
Medlem
Chives avatar
Citat:
Men förfan vakna.. Hallå är det någon hemma?

Det är ju de som är poängen med allt, han har VETAT om att det är den 7/6 han skulle ta henne. Hon försvann från världskartan inom loppet av en halv timme. Spårlöst borta. Kom inte och säg att det inte var planerat

Det var inte planerat och videon är trams.
2015-06-11, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Intressant. Framgick det vilken plats detta gällde?

Kan du länka källa?
2015-06-11, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hurricane2013
Jag håller med dig om att det är en intressant ledtråd som inte helt går att avfärda i utredningen. Jag kan bidra med att spä på konspirationerna avseende videon med detta:

Videon var ju 11 sekunder och räknade ner 11 sekunder. 11 är en kryptering för bokstaven L, alltså Lisa. Hon försvann den 7:e. Siffran 7 är kod för bokstaven H, alltså Holm.

Långsökt, jag vet.

Vilken kryptering?
Medlem
snyggturbans avatar
Citat:
Jo men det har personen inte gjort

Hur vet man det?
Medlem
Chrillothekids avatar
Som jag skrev så lägger jag mitt kort på en tidigare känd brottsling i detta fallet. Hagamannen? Ida´s mördare varav 2 är väl fria nu? Finns en del otrevliga typer som går fria i vårt samhälle och som med tidigare erfarenheter nu är lite smartare/kyligare. Ida´s mördare bor/bodde ju inte långt från platsen och Hagamannen är väl bosatt i västsverige? Tycker inte det är lika troligt att störda typer och MENA-folk förstör mobilen. Går kanske inte att utesluta att hon blivit påkörd och sen medtagen av nån chockad person, det har ju hänt tidigare, men chocken borde ju ha släppt nu?
2015-06-11, 08:48
Medlem
Vilka galningar finns i området? Helena Andersson, 22, försvann från Mariestad 1992. Se annan tråd på FN. Länge sen förvisso, men värt att fundera över.
2015-06-11, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Intressant. Framgick det vilken plats detta gällde?

Kom på nu att om MP hittat dom så är det ju på sökområde A de har hittats.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Shelby
Hur kunde GM veta (14 dagar innan!) att hon inte skulle bli upplockad av en förälder. Hur kunde GM veta att hon skulle jobba den dagen ens? Hur kunde GM veta att hon skulle jobba till stängning? Hur kunde GM veta att hon skulle lämna platsen efter sina kollegor?

Men han har väl förmodligen studerat henne!? Behöver man vara en fucking hjärnforskare för att ta reda på om hon jobbar i ett café och tar moppen hem efter stängning!? VAKNA FÖR FAN
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nymphaea
P4 Skaraborg http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=97 sände just en intervju med nån representant från MP.
Han hävdade i radioinslaget att det som hittats är smycken, delar av en hjälm och en plats där någon har grävt. Sen visste han inte mer då allt sånt lämnas över till polisen.

Det kan förändra hela scenariobilden. Det skulle kunna tyda på att BO faktiskt blivit dödad vid ladan. Ett scenario skulle kunna vara att GM haft en skåpbil eller liknande och våldtagit/dödat BO i bilen. Sedan kört iväg. Därav inga blodspår eller liknande vid ladan. Liket sedan dumpat i närområdet och då troligt att det blir funnet inom närmaste dygnen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillothekid
Som jag skrev så lägger jag mitt kort på en tidigare känd brottsling i detta fallet. Hagamannen? Ida´s mördare varav 2 är väl fria nu? Finns en del otrevliga typer som går fria i vårt samhälle och som med tidigare erfarenheter nu är lite smartare/kyligare. Ida´s mördare bor/bodde ju inte långt från platsen och Hagamannen är väl bosatt i västsverige? Tycker inte det är lika troligt att störda typer och MENA-folk förstör mobilen. Går kanske inte att utesluta att hon blivit påkörd och sen medtagen av nån chockad person, det har ju hänt tidigare, men chocken borde ju ha släppt nu?
En teori skulle ju faktiskt kunna vara att hon tappat handsken, den har blåst över vägen, hon går för att hämta den och blir då påkörd. Personen får panik osv. Känns dock kan mindre troligt ja.
2015-06-11, 08:50
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillothekid

Hagamannen är inte fri än. Släpps i slutet av juli.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in