Citat:
Ursprungligen postat av
jahsoldier
Jag vet att du framförde teorin om att filmen är fejk redan igår. Det är som redan sagt ett möjligt scenario, och något man bör ha i bakhuvudet. Men när det i tråden påstås att det är fastställt som faktum utan några som helst belägg måste det ju påpekas att det mest sannolika ännu är att GM ligger bakom filmen, varför den är högintressant.
Detsamma gäller när det påstås att absolut ingeting kan koppla samman JV med försvinnandet, vilket ju inte är sant, även om det än så länge är väldigt tunt.
Visst, du har så rätt. Bara för att jag och många andra vet att den är fejk, så har ju andra rätt att tycka nåt annat. Ber så mycket om ursäkt ifall jag verkar strypa åsikter.

Menade inte så. Menade mest att de som undrar om filmen först ska läsa vad andra skrivit i tråden istället för att leka papegojaleken. Väldigt tröttsamt...
Ett tips till alla: Det står ovanför rutan när man svara på ett ämne att man inte ska koppla ihop ett Flashback-konto med en IRL-identitet. Många nya här i tråden säger att den och den FB-användaren här är JV alternativt okänd gärningsman (GM). Det är alltså inte tillåtet och ni åker dit för det. Så besinna er en smula. Jag vet inte hur många som gjort det misstaget ikväll. Inlägg har rykt som plockepinn ikväll pga det. Otroligt tråkigt om man är ny på FB och direkt blir avstängd.
Natti natti från en trött tant