Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-11, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holeshot
Jag utesluter inte heller en random bil med flyktingar från Brännebrona/Stora Ekeberg m.fl. Anledningen till att de inte ställer till mer kaos stavas brist på transportmedel. Dit de har gångavstånd skapar de avtryck. Jag såg med egna ögon att de hade hittat ett fordon i söndags och att de var lyckliga över det rådde ingen tvivel om då de satt som packade sillar. Ovetande om vad som hänt i Blomberg så fick jag en olustkänsla över att se en bil full med testosteronstinna unga män.

Jag tycker verkligen att borde höra av dig till polisen med de här iakttagelserna. Det kan vara ett uppslag.
2015-06-11, 12:03
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Det ju väldigt udda att ett gäng flyktingar i en liten bil sitter och härjar på en kyrkogård. Finns det fler som gjort liknande observationer i nörheten?
2015-06-11, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VladimirX
FEL! Detta är helt omöjligt då användaren inte har varit inloggad sedan videon postades, dvs det har ej gjorts ett namnbyte på varken användaren eller videon. Mailade youtube supporten om det gick att byta användarnamn eller videonamn via direktkontakt med supporten utan att vara inloggad men även det var tekniskt omöjligt då du måste vara inloggad för att kunna starta processen. Så detta youtube klipp HAR en koppling till händelsen sen om det är GM som postat det eller någon som känner till vad som skulle hända vet vi ju inte.
Senaste aktiviteten som är märkt för 2 veckor sedan handlar INTE om när personen senast varit online. Ta en titt på ditt egna youtubekonto så kan du snabbt se att din aktivitet förmodligen också kommer vara för över 1 dag sedan. På mitt egna konto står det exempelvis 2 månader, det vill säga, senast jag laddat upp ett videoklipp.

Aktivitet på ett youtubekonto innefattar INTE när personen senast använde kontot, utan när kanalen senast var aktiv. Det innefattar INTE namnbyten på kanal eller videos. Du kan prova detta enkelt själv genom att byta namn på din kanal och videoklipp. Har själv testat.
Så namnbyte på både kanal och video kan ha skett utan att det registrerats som aktivitet på kontot.
2015-06-11, 12:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klasina
Vad har det du rabblar upp här med det här fallet att göra. OT! Hur invandrare är hit och dit enligt dig har INGET med tråden att göra. Du vill ju diskutera sådant (har väl inte så mycket mer i skallen). Så dra till lämpligare tråd, för fan.

Men snälla människa. Att en invandrare kan vara inblandad i ett brott kan man alltid ta in i beräkningarna. Även om svennebananer är överrepresenterade i vissa typer av fall så betyder inte det att svennebananer har ensamrätt till brotten eller hur? Vi vet inte vad som har hänt än så länge så sluta ta det för givet att det är ett ''engla fall'' och börja se möjligheter istället för omöjligheter.

Du vet inget mer än någon annan här så du vet inte vad det rör sig om för brott mer än en ev. kidnappning. Flera olika teorier finns men ingen kan säga att X teori är den rätta så sluta låtsas att du vet bättre än andra.

Jag tänker inte ödsla mer energi på dig nu så lägg fokus på något vettigare istället.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewSoul
Videorna lades upp den 11 maj, EN VIDEO är uppladdad med namnet "26" FRÅN DEN 11 Maj till den 6:e juni är det 26 dagar?!?! Coincidence i think not

Och vad vill du säga med det? LH försvann söndagen den 7 juni, om det är hennes försvinnande du försöker koppla ihop videon med.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo i en Beck eller Wallander film så är det ganska säkert vem som skulle vara den skyldiga till slut utifrån dessa punkter. Men antar att verkligheten ser lite annorlunda ut.

Är ju tvärtom. I verkligheten är det oftast de väldigt enkla förklaringarna, men nästan alla i den här tråden försöker hitta lösningar likt värsta deckargåtan. Kan naturligtvis vara så men tycker det är närmast absurt att ingen ens tänker tanken att GM finns i Lisas närmaste krets.
2015-06-11, 12:06
Medlem
Gissar att det handlar om JV, från Skövde Nyheters liveuppdatering:

Den dömde man som enligt NLT pekas ut som särskilt intressant för polisen i söket efter Lisa, är inte speciell intressant. Det dementerar nu Stefan Gustafsson, presstalesman, för GP.

Han säger apropå NLT:s publicering under gårdagen:

– Det är felaktigt, polisen har inte bekräftat detta. Jag har kontrollerat det med spaningsledningen och det finns ingen bekräftelse från polisen att vi inriktar oss på en man. Det är en tidningsanka, säger Gustafsson
2015-06-11, 12:07
Medlem
NewSouls avatar
Om ni kollar på Lisa Holms kanal så står det 2 videor... (en schemalagd video?)

http://imgur.com/b2Dkp6i
Medlem
Deferos avatar
Vad har folk för källor på att hennes vänner börjat tvivla på henne?

Låter som bullshit..
Avslutad
Ge mig all info om invandrarna/ekonomiska flyktingarna? som setts i bil. Färg på bil, antal personer.

För många sidor o läsa igenom.

Mvh
2015-06-11, 12:08
Medlem
Lisa Holm ska ha skickat ett sms till en kompis samma dag som försvinnandet skedde, med texten "Jag orkar inte mer".
Denna info har dock gått i många led, och kan givetvis ha förvrängts.
2015-06-11, 12:10
Medlem
Kitakos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Ge mig all info om invandrarna/ekonomiska flyktingarna? som setts i bil. Färg på bil, antal personer.

För många sidor o läsa igenom.

Mvh

Använd sökfunktionen då och lämna tråden fri från sånt här meningslöst skräp.

Dessa youtubeklipp som cirkulerar runt känns ju bara som en massiv bluff. Vi lever inte i någon fantasivärld och jag tror inte en mördare skulle lägga upp en video som berättar när han ska mörda någon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in