Citat:
Ursprungligen postat av
Utomhus123
Nej nej, det fungerar inte så. NI som tror att han är skyldig och att den här filmen betuyder något ska komma med bevis på varför NI tror på det. Vi ska inet motbevisa er. Det är precis som när en kristen säger "Men bevisa att gud inte finns" nej, man ska bevisa sin sak och övertyga omgivningen, man ska inte låta andra motbevisa något som dom inte tror på. Ge dig bara, långsökt är inte ens förnamnet.
Angående videon framförde jag huvudargumentet i mitt inlägg, med GWs ord "hata slumpen". Ge en annan rimlig förklaring till filmen om du inte tror på den teorin.
Angående JV är jag inte alls säker på att han är inblandad, men att påstå att det inte finns några som helst indicerar är ju felaktigt.
1) Han har bevisligen varit stökig på andra caféer dagarna innan försvinnandet, vilket alltså är typiskt beteende för honom
2) På lördagen fanns en stökig person på BOs café, som besvärade henne
3) Flera personer vittnar om att han är störd, och hans twitter bekräftar detta, liksom en läggning av stalker-beteende
4) Han är tidigare dömd. Finns uppgifter om ofredande och rån - dessa ännu obekräftade.
5) Polisen har bekräftat sitt intresse för mannen