Citat:
Ursprungligen postat av
GetStitches
Alltså hur mår du? Inser du hur långsökt din lilla story är? Om det nu är som du säger varför skulle hon gå och trampa sönder sin mobil, strö ut den lite här och där på en fucking åker för att sedan lämna sin mopedjävel tillsammans med nycklarna och någon form av ica kasse för att sedan åka iväg på en motorcykel med en FRÄMLING?

Om nu "Mc-kidnapparen" fick andra planer under färden tror du då han åker tillbaka för att krossa hennes mobil och strö ut den över åkern? Varför finns det ett youtube klipp med en tickande klocka som tickar i 13 sekunder upplagd 14 dagar innan hon försvann av en användare som kallar sig Lisa Holm? Jag tänker såhär, förmodligen var det kidnapparen som la upp den och tänkte kidnappa henne redan på lördagen 13 dagar senare men det gick inte som planerat? Någonting kom ivägen..
Det måste ju vara en som har hyfsad koll på datorer och gillar skräckfilmer, vem gör det i närheten?
Vet inte vad du har sett för youtubfilmer, men så fungerar nog inte allmänheten i stort, vad det var för mobil som de hittade sönderslagen vet vi ju inte om det var hennes. jag är inte så jävla sjuk att jag låser mina saker i utmarkerna där det inte Finns en gnutta av känsla för att de ska bli snodda, så varför skulle hon låsa sin moppe bakom en lada?
Varför inte åka mc med en främling? vem har varnat henne för det? vem tror att en främling kann ha något elakt i sinnet? har du upplevt något negativt med främmlingar? och i så fall Finns det sådana främmlingar i området?