Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-10, 22:20
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av softmoon
Grattis. Det fastslogs igår när bilden dök upp.

Såg aldrig att det fastslogs till 100%.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Kan någon bekräfta att det är det aktuella fiket bilden är tagen på? Annars är den ju helt menlös.

Det är bilden från Caféet i Lidköping, där en person "stökade runt".

Ingenting bekräftat från Fiket i Blomberg.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Mannen som setts stöka på det närliggande cafét är till 100% JV.

Titta jämförelsen i denna bilden:

http://gyazo.com/69b309d99c18766bbb43466b5f25288b

Exakt samma mössa. Exakt samma solglasögon.

Ja men det har ju ingenting med helgens händelser att göra för bövelen! Han är, som det ser ut i nuläget, helt oskyldig.
2015-06-10, 22:21
Medlem
Hur var vinden den kvällen? Blåsigt? Hur brukar det vara där och finns det något ställe tex skräp och sånt samlas?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cadoro
Och där övertygade du mig, det är han, fy fan vad sjukt

Men är de bekräftat nu då att de va nån på detta kafét som va stökig?
Medlem
Kan det vara så att mobilen gått i bitar och spridit sig av fyrhjulingen som varit ute och kört?? Verkar ändå lite logiskt eller?? Eller ligger delarna långt från hjulspåren?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Mannen som setts stöka på det närliggande cafét är till 100% JV.

Titta jämförelsen i denna bilden:

http://gyazo.com/69b309d99c18766bbb43466b5f25288b

Exakt samma mössa. Exakt samma solglasögon.

Det är inte fråga om det är JV på bilden, det ÄR han. Däremot är det inte på det aktuella caféet som Lisa jobbar på. Att någon i personalen på det på bilden aktuella caféet talar ju dock ganska tydligt att det har vart en incident med han där.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Kolla några sidor bak eller denna sidan, du hittar det enkelt "Joh*n v*dman (AA)

Då hänger jag med. Han som förföljer någon fotomodell på twitter och skickar kukbilder osv?
Medlem
Möjligt scenario:

Hon stoppar in nyckeln. kanske startar för att varmköra. sätter på sig hjälmen och handskarna. kommer på att hon skall sms:a pappa. tar av en handske. Kommer på att hon glömt påsen med saker, Går fram till framsidan, men hjälmen på och en handske i handen där någon får syn på henne och tvingar med henne. In i ladan, eller in i en bil.

+Där mopeden står syns man inte från vägen, men på framsidan syns man.
+Det förklarar varför hjälm är borta men inte påsen.
+Det förklarar varför hon hinner bli bortförd under den normalt korta tiden från nyckel i till avmarsch.
+Det möjliggör en random galning som råkar passera.
+Det förklarar varför påsen fanns kvar. Hon borde ju annars lagt den i "handskfacket" på mopeden vilket kräver att nyckeln används, och bör således göras först.
-bygger på att påsen hittades på framsidan av huset
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Bilden är tagen på ett annat café, i Lidköping(?).
Cafe Limtorget i Lidköping
2015-06-10, 22:22
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Om sanningen ska fram verkar JV ändå inte vara så noga med att vårda sitt personliga varumärke.

Men jag tror inte det är han. Polisen kommer nog imorgon gå ut och säga med tydlighet att han inte är på något vis misstänkt.

det må ju vara hänt, men inlägget jag citerade ville ju att man skulle sparka in misstänktas dörrar, hålla hårda förhör osv. och min poäng var att det finns inte så många misstänkta, och den som är misstänkt är det på vaga grunder. att han är en skit i övrigt, visst. men som jag sa, att man kanske skapar ett framtida monster istället när man håller på så här.

och jag tror precis som du, att polisen kommer att säga att han är friad från alla ev. misstankar angående LH. kanske inte i morgon, men definitivt innan veckan är slut.
2015-06-10, 22:22
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Skulle inte förvåna mig ett piss om hon själv har arrangerat hela skiten , slängt ut prylarna på åkern själv och nu är hos någon kille som ingen jävel vet om. kommer dyka upp om några dar som ingenting har hänt, nyknullad och nöjd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in