2015-06-10, 10:23
Medlem
SYSTEMexes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym94
Kan tipsa om att zoovillage har mille miglia multipocket i röd och svart för cirka 4000. 1500-2000 kr under standardpris!

Har läst att det ska finnas en del fake kläder och använda/slitna/trasiga plagg där. Att returera varor var inte heller en dans på rosor. Var nära att köpa en jackanförra året men avstod. Vet att många gillar affären
Citera
2015-06-10, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SYSTEMexe
Har läst att det ska finnas en del fake kläder och använda/slitna/trasiga plagg där. Att returera varor var inte heller en dans på rosor. Var nära att köpa en jackanförra året men avstod. Vet att många gillar affären

Zoovillage AB handlar inte direkt från leverantörerna t ex Lacoste, Gant , mm. Dom köper i andra hand på nått vänster. Men att kläderna är fake tror jag verkligen inte, har spenderat massor med pengar på dem och aldrig fått något fake.
Citera
2015-06-10, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asiii
Zoovillage AB handlar inte direkt från leverantörerna t ex Lacoste, Gant , mm. Dom köper i andra hand på nått vänster. Men att kläderna är fake tror jag verkligen inte, har spenderat massor med pengar på dem och aldrig fått något fake.
Gråhandel, sök bakåt i tråden. Har avhandlats några gånger om jag inte missminner mig.
Citera
2015-06-10, 19:20
Medlem
Någon här som äger ett par Sergio Tacchini shorts? Funderar på vilken storlek jag ska ta. Är 184cm och väger 70kg. Medium för litet?
Citera
2015-06-10, 22:05
Medlem
Någon som sitter inne på tips om stilrena skjortor med bra passform? 175 lång och 73 kg.

Med andra ord rätt kort men med en vältränad överkropp. Upplever ofta att de blir för långa och är det inte det så sitter de på tok för tight runt bröst och armar.
Citera
2015-06-10, 22:57
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheersbeers
Någon som sitter inne på tips om stilrena skjortor med bra passform? 175 lång och 73 kg.

Med andra ord rätt kort men med en vältränad överkropp. Upplever ofta att de blir för långa och är det inte det så sitter de på tok för tight runt bröst och armar.
Valfri Paul & Shark skjorta
Citera
2015-06-10, 23:24
Medlem
SYSTEMexes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Valfri Paul & Shark skjorta

+1 paul and shark ftw

Såg en så jävla snygg blåvitrutig p&s skjorta i tunn flanell förra hösten. Ångrar mig som fan att jag inte köpte den men finanserna höll inte vid den tidpunken.
Citera
2015-06-11, 13:21
Medlem
Tänkte köpt en Paul & Shark skjorta igår som var väldigt snygg. Skulle blivit min första isåfall. Vad är det som gör dem så bra tycker ni? Jag tänkte köpt den för den såg snygg ut men priset blev för jävla kasst när jag skulle köpa den då den svenska kronan är så dålig just nu!

En fråga till, varför säljs dem inte på nätet direkt, eller varför behöver man ringa om priset till exempel?
Citera
2015-06-11, 15:54
Medlem
Phil.Hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle-Kanon
Tänkte köpt en Paul & Shark skjorta igår som var väldigt snygg. Skulle blivit min första isåfall. Vad är det som gör dem så bra tycker ni? Jag tänkte köpt den för den såg snygg ut men priset blev för jävla kasst när jag skulle köpa den då den svenska kronan är så dålig just nu!

En fråga till, varför säljs dem inte på nätet direkt, eller varför behöver man ringa om priset till exempel?
Kvaliteten är väldigt bra, min stickade tröja har nästan samma lyster som den vore ny. Men 114-130 £ är väl i linje med andra italienska märken?

Torde vara ha att göra med att det finns certifierade butiker? Så man försöker hålla försäljning av märket inom landet?
Citera
2015-06-11, 18:09
Medlem
Jag har köpt några Barbour skjortor. Är väldigt nöjda med dem också. Lite billigare dessutom. 800-1000kr/st.

Finns bl a på Terrace och NK.
Citera
2015-06-11, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asiii
Jag har köpt några Barbour skjortor. Är väldigt nöjda med dem också. Lite billigare dessutom. 800-1000kr/st.

Finns bl a på Terrace och NK.

Riktigt bra kvalitet på Barbours skjortor! Personligen så betalar jag inte mer än 1000 kr för en skjorta (undantaget skulle vara om man skaffar sig en Aquascutum). Tycker helt enkelt inte det är värt det, men jag bär sällan bara skjorta, utan föredrar en crewneck över.
Citera
2015-06-12, 14:43
Medlem
Just nu 30% på allt hos Borstahusen clothing om man hr handlat där tidigare. En tjuvstart av sommarrean alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in