2015-06-10, 20:42
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bastard666
Inte den här gången,han är svensk.
Tragiskt som fan.Vet som sagt inte vem den andra grabben är.

Okej. Han röker alltså spice och kommer från Hisingen.

Har vi att göra med den klassiska yo yo wiggern?
Citera
2015-06-10, 21:00
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bastard666
Fel.
Den ena är helsvensk, spicerökande spoling från Hisingen. Den andra som du säger är från Tynnered känner jag inte till.
Det här skulle ju isåfall göra det hela ganska intressant! Hade det varit de gamla vanliga MENA-20åringarna så hade man bara gäspat. Men att inhemska kids lyckas ha ihjäl vuxna män låter ju dels ganska märkligt och något av en förstagångshändelse eller?
Citera
2015-06-10, 21:14
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Det här skulle ju isåfall göra det hela ganska intressant! Hade det varit de gamla vanliga MENA-20åringarna så hade man bara gäspat. Men att inhemska kids lyckas ha ihjäl vuxna män låter ju dels ganska märkligt och något av en förstagångshändelse eller?

Båda är antagligen inte svenskar. Den spicerökande wigger-svensken bodde ju liksom i Hisingen.

Hans umgängeskrets är nog ganska så svartmuskig
Citera
2015-06-10, 21:17
Medlem
bastard666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush

Som sagt,så vet jag inte vem den andra är,tydligen också rymling från samma ställe.
Och det är väl inte så häpnadsväckande, två gossar ber om ett glas vatten och gubben bjuder in dom ,och vips så sitter det två knivar i ryggen eller en yxa i bakhuvudet.
Nu vet jag inte tillvägagångssättet ännu men knivar känns som ett troligt alternativ då 13-åringar lär knappast lyckas slå ner en vuxen så lätt.
Jag tror som svar på din fråga att det är hittills 6 stycken under femton år som mördat i Sverige.
Citera
2015-06-10, 21:18
Medlem
WalterNeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Båda är antagligen inte svenskar. Den spicerökande wigger-svensken bodde ju liksom i Hisingen.

Hans umgängeskrets är nog ganska så svartmuskig

Först var dom blattar, sen var dom inte blattar. Och nu är dom tydligen blattar iallafall, fast dom inte var blattar? Tsk, tsk. Det kan inte vara lätt att vara rasist nuförtiden...
Citera
2015-06-10, 21:19
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterNeff
Först var dom blattar, sen var dom inte blattar. Och nu är dom tydligen blattar iallafall, fast dom inte var blattar? Tsk, tsk. Det kan inte vara lätt att vara rasist nuförtiden...

Ehh? En wigger är en vit person som vill vara som en blatte/neger. Vilket det finns vääääääldigt många av i den åldern. 13-20 är wigger åldern.
Senast redigerad av Steinarr 2015-06-10 kl. 21:30.
Citera
2015-06-10, 21:24
Medlem
pelle49s avatar
Citat:
Nej, det är min själ inte lätt.
Fast dom rackarna är nog blattar iallafall.....
Citera
2015-06-10, 21:29
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Så du vet hur BO har dödats?
Och vad i helvete har det med saken att höra?
Citera
2015-06-10, 21:32
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMozzi
Värdelös advokat

Spelar mindre roll

Han kan ju inte bli dömd i alla fall
Citera
2015-06-10, 21:48
Medlem
Citat:

Menar du på fullt allvar den som antar att gärningsmännen är invandrare är rasister.
Är det inte bara en fråga om sannolikheter.

Ett spelbolag hade gett skyhöga odds till den som satsar på att gm är svenskar.
Och då jag menar inte "svenskar"
Citera
2015-06-10, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Och vad i helvete har det med saken att höra?

Du insinuerade om GM måste ha ljugit om sin ålder och skröt hur du trots din ålder skulle kunnat kämpa ner två 13-åringar. Fast en 13-åring skjuta eller slå ihjäl vem som helst med en yxa. En asberusad gubbe kan kvävas av 13-åring osv. Polisen har inte lämnat någon information hur BO dödades.
Citera
2015-06-10, 21:55
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Du insinuerade om GM måste ha ljugit om sin ålder och skröt hur du trots din ålder skulle kunnat kämpa ner två 13-åringar. Fast en 13-åring skjuta eller slå ihjäl vem som helst med en yxa. En asberusad gubbe kan kvävas av 13-åring osv. Polisen har inte lämnat någon information hur BO dödades.
Jag insinuerade inte att skitungarna måste ha ljugit om sin ålder, jag bara ställde en relevant fråga om huruvida det kunde vara på det viset.

Det är ju just därför vi diskuterar olika aspekter & scenarios, på detta diskussionsforum.
Min ålder nämnde jag inte, bara att jag inte var 65. 13-åringar med skjutvapen tror jag inte mycket på dock. Det enda jag i dagsläget är riktigt säker på är att du är ett korkat troll.
Senast redigerad av Enoch.Thulin 2015-06-10 kl. 22:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in