Precis samma spår som jag är inne på. Tiden mellan stoppa in nyckeln sätta på sig hjälmen som saknas och starta vilket inte har gjort är ganska litet. sen som sagt borde polisen ha märkt snabbt att det är spår av motstånd i gruset. Sen borde en reflex vara att försöka hålla fast sig i något närmast att slita tag i är antagligen mopeden som borde ha rasat ?
Citat:
Jag tror verkligen inte hon blivit släpad eller överfallen vid mopeden. Det är grus & gräs där runtom och polisen säger inte att det ser ut att ha varit något kamp eller liknande, och det syns isf och lämnar spår. Även ifall de blåser. Speciellt när pappan & polis var där 1.5h efter redan.
Inte heller tror jag att hon blev överfallen på mopeden när hon tagit på sig hjälm & satt i nyckeln.
Det är inte ovanligt att tjejer som kanske inte riktigt når ner när dom sitter på mopeden står jämte scootern och sätter i nyckeln o startar för att putta ner den från centralstödet innan dom sätter sig.
Nu vet jag inte höjd på mopeden men jag minns att det var väldigt vanligt för även medel till långa tjejer att göra så.
Jag tror inget överfall har hänt vid mopeden. Vilket är VÄLDIGT konstigt då hon har vart vid mopeden iom att hjälmen inte är där, nyckeln är i tändningen och hennes påse med tillhör (antar extra kläder osv) stog vid mopeden. Mopeden startade och var orörd i mekanisk väg dessutom enligt polis.
Det är riktigt fundersamt detta.
Inte heller tror jag att hon blev överfallen på mopeden när hon tagit på sig hjälm & satt i nyckeln.
Det är inte ovanligt att tjejer som kanske inte riktigt når ner när dom sitter på mopeden står jämte scootern och sätter i nyckeln o startar för att putta ner den från centralstödet innan dom sätter sig.
Nu vet jag inte höjd på mopeden men jag minns att det var väldigt vanligt för även medel till långa tjejer att göra så.
Jag tror inget överfall har hänt vid mopeden. Vilket är VÄLDIGT konstigt då hon har vart vid mopeden iom att hjälmen inte är där, nyckeln är i tändningen och hennes påse med tillhör (antar extra kläder osv) stog vid mopeden. Mopeden startade och var orörd i mekanisk väg dessutom enligt polis.
Det är riktigt fundersamt detta.