Helt omöjligt att hinna läsa ifatt tråden ju. Vilken hets! Jag är inte helt 100 på exakt var alla fynd gjorts relativt caféet. Skulle vara trevligt ifall det fanns en karta som någon kunde markera på?
Tidigare har jag trott att någon tog med henne i en bil, men jag börjar faktiskt tro att hon har flytt till fots. Om det är som jag tror med fynden så ligger handsken konstigt (fel sida av vägen), men sen tror jag att hon flytt ut på fältet bakom/söder om caféet, det är väl där man gjort nya fynd idag? Det kan mycket väl vara hjälmen man hittat då den är jobbig att springa med. Sen kan hon ju även ha tappat en jacka eller plånbok som är lätt att koppla till henne. Även gårdagens fynd med mobilskal och display ligger i samma riktning från caféet (om jag fattat rätt) och någonstans här har hon antagligen blivit upphunnen. Låt säga att någon lurpassat på henne vid caféet och hotfullt närmar sig precis när hon ska sätta sig på mopeden, då är nog den naturliga instinkten att springa och inte sitta kvar på moppen för att hinna starta, fälla upp stöd och accelerera iväg.
Jag tror hon hittas inom 24 timmar inom 2km från caféet