Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-10, 18:58
Medlem
DjPuttes avatar
Voffen smet tydligen och polis mannen kallade in han igen!
Medlem
Han ska ha skrikit "häråt" och inte "hittat något".
Medlem
nygards avatar
Missförstånd enligt expressens reporter. Polismannen kallade på sin hund som hade slitit sig, inget fynd.
2015-06-10, 18:59
Medlem
Hazizas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
Vad skreks det om? visade man inget mer?

han skrek här åt här åt tydligen åt sin hund..
Medlem
Bara en tidsfråga innan kroppen dyker upp snart känns det onekligen som. Fy fan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
Vad skreks det om? visade man inget mer?

Enligt reporten på Expressen live tror han att han hörde fel, och att polismannens hund slet sig och polismannen därför skrek 'häråt, häråt' för att påkalla hund igen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valentynvozny
Nej, JV är uthängd och mer eller mindre redan dömd av några pappskallar på FB.

Om det visar sig att JV faktiskt har något med det hela att göra så är det ju bra att hans namn kommit på tal. Det hade kommit upp i denna tråd förr eller senare ändå. Det är ju inte en vanlig Anders Andersson som det tipsats om direkt.
Hade han inte varit intressant i detta fall hade inte spridningen blivit så omfattande som den faktiskt blivit.
Sen att det finns folk på fb som inte förstår att ingen är skyldig tills motsatsen bevisats är ju extremt tråkigt.
Hans uppkomst här i tråden har ju till syven och sist nått fram till polisen och de har tagit informationen på allvar. Och det var ju anledningen till hans förekomst i denna tråd från första början.
2015-06-10, 19:00
Medlem
Polisen måste ju ha förhört de två tjejerna som vissa här misstänker är GM. Har det kommit vad de tjejerna har sagt ang. vad de själva gjorde 1-2h efter att de hävdar att de skildes från BO?

Den historien måste ju ev. kunna bekräftas, eller har de 2 tjejerna bara varit tillsammans utan att träffa en enda person under de 1-2h?

Om de t.ex. hävdar att de träffat något skulle det varit lätt att avskriva dem, så jag antar att deras alibi inte är särskilt starkt? Annars borde det spåret varit avfärdat.

Sen kan ju unga tjejer agera i ren ondska mot varandra, men statistiskt är det knappast ofta de har ihjäl varandra, medan scenariot ensam våldsman dödar kvinna är betydligt mer statistiskt troligt.

Att tjejerna är de senaste man vet som såg henne i livet bevisar ju ingenting - det bevisar bara att de är de sista som man vet såg henne innan hon försvann.
Medlem
DjPuttes avatar
GM har inte dumpat en ev kropp där man söker just nu känns som MP + Farbror Blå söker lite väl nära brottsplatsen, Skulle dem dra mer norrut i sökandet är min känsla att man kommer göra genombrott rätt snabbt då alla spår känns dit lagda av GM för att förvilla och fördröja polisen i deras jakt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedinator
Jag bor väldigt nära JVs adress, ska jag ta mig dit?

Anser du själv att det kommer hjälpa undersökningen får du mitt samtycke att besöka hans bostad. Ta även med något att dokumentera med ifall det skulle behövas, t ex klädsel, blod eller annat som upplevs misstänksamt. Tänk på att vara diskret och gör inget olagligt för det kan ge dig negativa konsekvenser samt att det krångla till utredningen ifall polisen fortfarande skulle ha JV som MGM.
Senast redigerad av Sahores 2015-06-10 kl. 19:04.
2015-06-10, 19:01
Bannlyst
Men släpp teorin om tjejerna. Det finns inte en chans att de hade lyckats hålla fast Lisa eller ta henne av livet och sedan gömma henne, för att framträda i media. Visst finns chansen att en av tjejerna är nån sorts psykopat, men två? Aldrig i livet.

Dessutom, vad skulle de vinna på att skada Lisa? Ingenting förutom ett livstidsstraff.
2015-06-10, 19:03
Medlem
[quote=catfoot|53634541]Tidigare i tråden pratades det lätt om en ev koppling till en Rom-familj med efternamnet Holm. Finns det någon koppling där? Eller är "vi" helt låsta på JV?[/QUOTE

Är ganska säker på att hon inte är släkt med den familj du kallade romer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in