Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-10, 15:53
Medlem
Sa javla trott pa att sitta och lasa bada har och i tidningar att en man hade betatt sig stokigt.

VA FAN AR ATT BETE SIG STOKIGT?

Har han hotar, skrikit, blottat sig? Sagt olampliga saker?

Eller han setat med horlurar
Och skypar med polarn som ar i australien och lever livet. Det pratas brudar, alkohol och kanske famlar han och rakar halla ut kaffet ur muggen!

VA FAN AR STOKIGT?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojvamysigt
Vem säger att hon är bortförd? Hon kan finnas hundra meter från mopeden. Att du snurrar in dig i att det hela är en konspiration mot JV är absurt.

Känns som att polisen borde ha hittat henne vid detta laget då?
Medlem
Bortförd en bra bit från caféet känns det som att hon är. Hundarna hade garanterat hittat kroppen vid det här laget annars. Allt talar för att hon är bortförd i en bil.
2015-06-10, 15:54
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Om inte dom mest sannolika sakerna ger någonting så får väl polisen titta på dom mest osannolika.

Har hon tagit ut någon summa från kontot? har hon schappat frivilligt ?, Har hon någon sugardaddy som hon är hos, eller någon kille som ingen vet om.
2015-06-10, 15:54
Medlem
Någon här på Flashback som ska gå med Missing People nu klockan 16:00? Vore trevligt med uppdateringar isf!
2015-06-10, 15:55
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrveck
Långskott kanske, men finns det inte en lek där kids ska hålla sig borta i 72 timmar som har figurerat i sociala medier, kan det inte vara något sådant?

Lite för långsökt. Jag tror inte någon vettig människa skulle göra sådär mot sin familj och vänner.
Medlem
Jag påstod tidigt i tråden att jag tror det handlar om en kidnappning.

Först gick tankarna kring om familjen var överklass & hade cash, det visade sig senare att familjen tydligen är medelklass. Vilket inte behöver betyda att etc. farsan i familjen har gjort skum-affärer med fel folk som kan tänka sig att göra vad som helst.

När jag under dagen har lyssnat på Expressens live-sändningar så hörde tidigt hur reportern berättade att militären har hjälp till att leta ifrån dag 1, dessa militärer har gjort det i civila kläder & utan ersättning, förklaringen var att "militären finns i flickan/familjens liv sedan innan" & dom att valt att delta för att dom känner familjen.

Min tanke då, utan att sväva iväg i någon fantasi, vad jobbar föräldrarna med? Kan modern eller fadern vara så högt uppsatt inom militären att det kan finnas någon hotbild?

Ett svar jag inte lyckats hitta i tråden är vad föräldrarna sysslar med?
Medlem
Strombolizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo740turbo
Jag tycker inte riktigt att det känns som att JV är kapabel till detta. Han bör inte ha någon bil eller annat fordon då han är "hemlös"?

Varifrån kommer det här med att han är hemlös? han står skriven på en adress i Götene. Att få fram en bil är inte så svårt precis, han har åkt dit för rattfylla så körkort har han(haft).
2015-06-10, 15:56
Medlem
70Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Släpp det där. Tjatigt som fan. Det är någon som driver och startat ett konto nyligen.

Varför skulle det vara så uppenbart? JV är nog inte skarpaste kniven i lådan. Tror inte polisen förbiser sådan information. De går igenom alla spår som kan ha en koppling.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xehke
Och vad heter Benny där?

Namnet på användaren vet jag tyvärr inte, dock borde det ha nämnts tidigare i tråden för jag såg ett inlägg där en användare skrev om Bennys konto.

Om någon annan kan fylla på om detta skulle det uppskattas.
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrveck
Långskott kanske, men finns det inte en lek där kids ska hålla sig borta i 72 timmar som har figurerat i sociala medier, kan det inte vara något sådant?

Det har skrivits att hon inte är typen som skulle ha gjort något sådant.
Medlem
Grundehmnehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c11

Det är programmerarlogik som han skriver om där. Han verkar precis typen som håller på med små "lekar" i tvättäkta psykopatstil.
Nja. Att 93^L, för heltal L, är kongruent med 93 modulo vilket tal som helst är trivialt och är mest trams.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in