Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-10, 16:20
Medlem
Hazizas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av espyon
I Facebook-gruppen "Hitta Lisa Holm" har en kvinna kommenterat att videon "13" som länkats flertaliga gånger här i forumet igår hette "14". Finns det någon som kan styrka detta? Vore oerhört obehagligt om det visar sig stämma.

Om det nu är så, så är det väl väldigt intressant, men polisen har väl som sagt koll på den videon redan och bör kunna se om den redigerats eller inte!
2015-06-10, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Jag tänkte också på det med hjälmen , alla spekulerar ju i att personen haft bil, men tänk om personen hade moped eller motorcykel , då är det ju inte märkligt att hon tagit med hjälmen , hon kanske åkte med någon från platsen.,och sedan på vägen kastade denne av mobilen.

Då bör det ha varit frivilligt, och då skulle hon inte lämnat nycklarna?
2015-06-10, 16:21
Medlem
Synd att tv 3 har lagt efterlyst på hyllan, tror även de hade vart en resurs. Får se hur lång tid de tar för MP att hitta nåt fynd, har en känsla att nåt kommer hända idag/ikväll. Tänker på de fallet, om den döda kvinnan som hittades i en bil. Polisen hade vart där 2 gånger och letat och inte hittat något. Och MP kom dit och fann henne i princip direkt. Sen tycker jag att man ska va försiktig att namnge personer som man misstänker osv. Menar va skulle en vilsen Pundare göra på landsbygden. Hade detta hänt på plattan i Sthlm så hade de ju vart en annan sak.
2015-06-10, 16:22
Moderator
pewpews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drelex
http://www.ladda-upp.se/bilder/ofuggbzigajmbw/

Lite info ni borde kika på
Va fan! Stämmer det? Då borde han väl vara intagen för förhör redan?
Medlem
Kenny Kuks avatar
Inte för att vara sådan, men har någon provat att skicka PM till den som laddat upp "13" på Youtube?
Medlem
p4nd0ras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drelex
http://www.ladda-upp.se/bilder/ofuggbzigajmbw/

Lite info ni borde kika på
Infon är tagen härifrån.
Sen är det inte bekräftat vem skaparen av kontot är eller om "JV" gillat klippet vad jag vet??
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squonker
Bra! Jag läste någonstans att det inte heter Rövarhålan utan Rövarkulan? Stämmer det?
JV slarvar med stavning och skriver en del fel, det borde vi vara uppmärksamma på i diverse sociala medier och forum. Bl.a. stavade han Kate med C på ett ställe också.

Det står Rövarkulan på skylten...
2015-06-10, 16:23
Medlem
Intressant!
Nu står det i Aftonblaskan att Polisen har begärt ut mobiltrafik från ett visst område från operatörerna. (exakt det jag föreslog imorse).

Har man tur så får man träff på något SMS eller samtal som rör BO.

Om inte så är ju frågan om operatörerna sparar information från master/celler bakåt i tiden så att man kan se när en enhet kopplade upp sig mot masten/cellen samt när den lämnade.

Någon som är väl insatt i hur mobilceller fungerar och om operatörerna sparar denna data får gärna svara och berätta hur det ligger till.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av espyon
I Facebook-gruppen "Hitta Lisa Holm" har en kvinna kommenterat att videon "13" som länkats flertaliga gånger här i forumet igår hette "14". Finns det någon som kan styrka detta? Vore oerhört obehagligt om det visar sig stämma.

Såg videon runt 22 igår, Då var titteln 13, Detta var också bara en stund efter länken först nämnts om jag kommer ihåg rätt, Däremot så hade kanalen bara 1 video (Står 2 nu) vid den tiden vilket fler än bara jag kan konfirmera.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Är folk dumma i huvudet eller? Det är inte JV som är GM. Det är en jävla sinnesförvirrad pundarjävel för i helvete.

Hade han varit GM så hade det funnits fler spår fattar ni väl

Du är ju efterbliven. Varför skulle han inte kunna vara gärningsman din idiot? Var Anders Eklund en mer trolig gärningsman än vad JV är? Vad är det för fel att följa upp ett tips som detta. Tänk om polisen arbetade så. Näää, vi kan inte följa upp det här tipset tyvärr för vi har inga fingeravtryck eller DNA Ta in och topsa. Det har man gjort med hundratals personer i t ex fallet Hagamannen.
2015-06-10, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Inte för att vara sådan, men har någon provat att skicka PM till den som laddat upp "13" på Youtube?

Han lär ju inte svara precis i fall det skulle va GM ,men i och för sig är det inte GM lär den ju svara.
2015-06-10, 16:24
Medlem
Kenny Kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Synd att tv 3 har lagt efterlyst på hyllan, tror även de hade vart en resurs. Får se hur lång tid de tar för MP att hitta nåt fynd, har en känsla att nåt kommer hända idag/ikväll. Tänker på de fallet, om den döda kvinnan som hittades i en bil. Polisen hade vart där 2 gånger och letat och inte hittat något. Och MP kom dit och fann henne i princip direkt. Sen tycker jag att man ska va försiktig att namnge personer som man misstänker osv. Menar va skulle en vilsen Pundare göra på landsbygden. Hade detta hänt på plattan i Sthlm så hade de ju vart en annan sak.

Kolla hans Twitter, han har varit ute på landsbygden och rört sig. Han har även kört berusad, så uppenbarligen tillgång till bilen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in