Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-10, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superkissekatten
Jag är på plats nu och ska leta tillsammans med andra ifrån MP.
Kom gärna med uppdateringar!
Medlem
Det är ett himla tjat om den här JV i tråden! Finns det överhuvudtaget något som tyder på att han är inblandad? Jag håller med om att han verkar skum och obehaglig, men det är väl inget bevis på att han ens varit i närheten av detta kafé och BO!

Be mig inte läsa hela tråden för den går fram i sådan fart att det är omöjligt att läsa precis allting!
Medlem
ojvamysigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Är det inte ganska så tydligt nu att dom ej kommer att hitta något mer i närheten? Hon har ju uppenbarligen blivit bortförd i en bil.

Hundarna borde ha hittat någonting mer vid det här laget om det hade funnits några fler spår i närheten.
Med tanke på att polisen i förmiddags sa att de ännu inte letat igenom ladan med hund så finns det nog många ställen i närområdet kvar att gå igenom.
Medlem
korrekturlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menaren
För att alla som kidnappar unga tjejer kanske inte alltid är ute efter en lösensumma?

Antagligen har någon våldtagit henne och sen mördat henne. Är en tidsfråga innan någon hittar henne död någonstans.

Statistiken talar för detta. Mig veterligen så är det enda andra alternativet att ha henne inlåst någonstans som sexslav. Jag undrar dock hur många som är villiga att riskera detta och det kan knappast vara någon som bor i lägenhet i sådana fall. Sexmördad och avyttrad. Varför blir jag mer illa till mods när det är unga och vackra tjejer som försvinner?
Medlem
Hazizas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misoneist
Varför griper man inte bara JV och åtalar äcklet? låser in han på isolation där han kan ta sitt liv!!.

Problemet är väl att ingen kan misstänkas för man är i nte säker på att ett brott begåtts? Men så fort man vet att ettbrott begåtts. Ska freaket fan anhållas för mord, våldtäkt, kidnappning. Inget snack om saken att freaket har gjort något.

Ska man åtala någon utan bevis? Kan vi inte ta in dig samtidigt också? Tycker du verkar misstänkt i mina ögon!
Medlem
Inlägget JV skrev angående att han behövde en pistol, kanske vore intressant att kolla om LH befann sig i stockholmsområdet runt den andra mars.
2015-06-10, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Länk?

Precis som Vatchareeyas mördare, om det nu stämmer. Men det har jag svårt att tro.

Ignorera det jag skrev, det var visst redan borttaget. Antingen så är det folk som skämtar om det eller så vill dom inte nämna något.

Det är så svårt att hänga med när det finns människor som håller på o skämtar hela tiden, tycker det känns lite opassande.
Medlem
För de som frågade efter Rövarhålan så är det ett vindskydd på Billingen.

Jag hittade den här sidan med en bild på vindskyddet:

https://medlem.foreningssupport.se/spf/content.asp?nodeid=159301

Koordinater finns lagrade i bilden som placerar vindskyddet här:

https://goo.gl/2lA6d9
Medlem
Denna JV har jag stött på i mitt trapphus där han sov i tvättstugan ibland. Stod bara och glodde rakt in i väggen i mörkret.

Även blivit frågad om jag haft sovplats två gånger av karln då han frågat ut folk i kön på stadens lokala grill sena lördagskvällar...
Medlem
Nu tror jag absolut inte det är så, lär typ va 0,01 % chans , men ändå tänkt tanken om det skulle va något terrorrelaterat , om någon tagit henne och sålt henne som slav tex, tänk konsekvenserna det skulle bli om det ploppade upp en video om en vecka från någon organisation.
2015-06-10, 16:12
Medlem
Konstigt att ingen kompis eller nagon som kanner Lisa ar inne och sager vad dom tror kan ha hant. Konstigt att ingen kund fran varken lordagen eller sondagen inte heller ar inne och skriver nagot.
2015-06-10, 16:14
Medlem
Skaraborg2s avatar
Sexualbrott.

Citat:
Ursprungligen postat av ddbb
Det kan inte ha varit "eu-migranter" ute på stöld turne? Finns det zigenare i området?
Hennes utseende tyder på att det är ett sexuall brott, men det kan ju lika gärna vara ett rån som gott snett, fast då kanske det borde finnas blodspår.

Det har i a f jag svårt att tänka mig. Detta fall handlar troligtvis om något helt annat än att vara ute på en stöldturné.

Hennes utseende gör att det med ganska stor sannolikhet handlar just om ett sexualbrott och att hon mot sin vilja kom att bli bortförd i en bil.

Personligen tror jag att antalet GM är minst två st. - ev. kanske ytterligare en person.
Senast redigerad av Skaraborg2 2015-06-10 kl. 16:18.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in