Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-10, 16:08
Medlem
.
Senast redigerad av Klasina 2015-06-10 kl. 16:25.
Medlem
SpooN.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superkissekatten
Jag är på plats nu och ska leta tillsammans med andra ifrån MP.
Hur länge är det tänkt att pågå?
Medlem
ojvamysigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Kommer nog följa detta tills sent i natt. Brukar MSP avbryta vid någon särskilt tidpunkt pga mörker osv?
Vet inte om det finns någon kommunicerad plan, men jag har hört dem säga att de kör minst till kl 22 och har kapacitet att köra även nattetid.
Medlem
Varför griper man inte bara JV och åtalar äcklet? låser in han på isolation där han kan ta sitt liv!!.

Problemet är väl att ingen kan misstänkas för man är i nte säker på att ett brott begåtts? Men så fort man vet att ettbrott begåtts. Ska freaket fan anhållas för mord, våldtäkt, kidnappning. Inget snack om saken att freaket har gjort något.
2015-06-10, 16:09
Medlem
Lukos avatar
Citat:

Kör hårt och lycka till. Uppdatera gärna när tid finns!
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnity
Fast då hade man nog inte bett MP om hjälp heller. Plus att man hade nog inte gått ut med namn och bild ifall ett eventuellt krav från kidnappare hade funnits med i bilden.

Jo jag har tyvärr den känslan också. 48h, sen minskar chansen till att den försvunne personen återfinns eller är vid liv, väl?
Den lär iaf inte bli större Skarpa hjärnor i den här tråden.
Medlem
70Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squonker
Måste vara en störd person i så fall. Så gör man inte i ett läge som detta.

Håller med dig. Jävligt respektlöst. Ju fler vilseledande spår, desto mindre tid till att lösa fallet.
Medlem
Deferos avatar
Det är vanligt att GM även är med i insatser med skallgångar efter offret.

Folk på plats bör ha ögonen öppna ifall de ser konstigheter vad gäller personer de letar med.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnity
Jo jag har tyvärr den känslan också. 48h, sen minskar chansen till att den försvunne personen återfinns eller är vid liv, väl?

Det skulle i alla fall vara ytterst makabert om hon påträffades levande med tanke på hur länge hon varit borta och med tanke på hur allvarligt polisen uppenbarligen ser på detta, samt de spår som påträffats. Jag räknar i alla fall tyvärr med att hon är död sedan länge. Jävligt trist att behöva säga, men rent statistiskt är det ju det som ligger närmast till hands.
2015-06-10, 16:10
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landsaho9
Vet inte om det kan stämma men på facebook skrivs det att den där JV är med missing people under sökandet. Förmodligen någon som skämtar men.

Länk?

Precis som Vatchareeyas mördare, om det nu stämmer. Men det har jag svårt att tro.
Medlem
FrZs avatar
Citat:

Kör hårt, och lycka till från oss på FB. Håll oss gärna uppdaterade inifrån kretsen
Medlem
Heeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opi78
Exakt, det mesta tyder ju faktiskt på att hon mot sin vilja förts där ifrån & troligen i en bil. dvs, kidnappad.
Och det är väl det enda som gör att JV blir mindre aktuell.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in