Håller med till 100%. Det är väldans vad det ska slängas med foliehattar när det faktiskt finns något att gå på. Folk slänger med uttryck på ren rutin och gör bort sig.
JV är inte alls korkad. Han verkar kunnig inom mattematik och datorvärlden. Han är även intresserad av djävulen och symbolism. Han följde 13 personer, använder 666 i sitt nick. En film på tuben dyker upp som typ lades ut 13 dagar innan Lisa försvann med en timer som att visa att snart händer det något. Filmen ör döpt 13. Utlagd av Någon som kallar sig Lisa Holm. Hans springer runt på diverse fik och hotar med våldtäkt och är helt besatt i en modell som är lik Lisa. Dessutom kan det vara så att han varit på samma fik som Lisa jobbade. Hur mycket mer ska det krävas för att inte bli kallad foliehatt om man tycker att han är intressant i ärendet?
Och tanken kanske var att det skulle ske 6/6-1+5 (6)
Om det är en idiot som skapat detta konto för att vilseleda i undersökningen tycker jag fan det är vedervärdigt. Annars är det ju ett sjukt intressant spår då personen följer Joh*n V*dm*n själv och folk som länkat om fallet. Teorin är i så fall att han skapat detta "anonyma" konto för att omvärldsbevaka händelsen.
Jag tycker inte riktigt att det känns som att JV är kapabel till detta. Han bör inte ha någon bil eller annat fordon då han är "hemlös"? En bil har säkerligen använts för att föra bort henne och frågan är vad GM har tänkt använda henne till? JV känns mer som en person som skulle våldtagit henne i Ladan och sedan dödat henne och lämnat henne där, eller gömt henne i en dunge någon stans. Tror mer det kanske att det rör sig om någon som vill sätta dit honom?
Vem säger att hon är bortförd? Hon kan finnas hundra meter från mopeden. Att du snurrar in dig i att det hela är en konspiration mot JV är absurt.
Borde inte hundarna ha hittat henne om hon finns inom några kilometers omkrets?
Man borde kunna få fram ett par använda strumpor eller trosor som luktidentifikation.
Om det är en idiot som skapat detta konto för att vilseleda i undersökningen tycker jag fan det är vedervärdigt. Annars är det ju ett sjukt intressant spår då personen följer Joh*n V*dm*n själv och folk som länkat om fallet. Teorin är i så fall att han skapat detta "anonyma" konto för att omvärldsbevaka händelsen.
Hur vet du att inte kontot är startat av någon som tagit del av snacket här?
Håller med. JV kommer ju från trakterna runt omkring och det är väl inte så jävla konstigt att man är intresserad av ett försvinnande där man bor? Tror visserligen det är han men det kan ju ha en naturlig förklaring
Någon som lyckas få tag på det andra filmklippet som uppges finnas på samma youtubekanal? Vissa hävdar att det är ett schemalagt klipp som kommer publiceras inom någon tid.