Citat:
Ursprungligen postat av
massepojken
Du verkar vara från orten? Killen (JV) är uppenbarligen inte frisk men är han kapabel till ett brott som detta?
Hur går snacket? Någon borde ha koll på hans brottregister? Vi vet endast att han är dömd för rattfylla.
Är han dömd för något grovt?
Jag är från orten men känner mest till honom via hörsägen. Han har skrämt upp många kvinnor som arbetar i affärer etc genom att bete sig extremt underligt. Hans beteende har innehållit både sexuella anspelningar och hot om våldtäkt och mord. Jag har sett honom ett par gånger och har är fan obehaglig på ett svårplacerat sätt.
Han är en person som har skurit sig totalt med sin omgivning, inte gör något för att dölja det, är i fritt fall med sin psykiska ohälsa. Hans bana är i brant utförsbacke och har den inte redan slutat i ett sex/våldsbrott så tror jag tyvärr bara att det är en tidsfråga. Han ger inte intryck av att vara obegåvad utan snarare av att vara i sin egen värld. Jag är inte särskilt lättskrämd men jag skulle definitivt vara på min vakt om jag hade något otalt med honom. Hade jag varit kvinna hade jag också varit rädd för honom.
Jag tror jag svarat på din fråga nu va? han är nog kapabel till det mesta.