2015-06-09, 09:55
Medlem
Någon som vet vilken svensk tid uppdateringarna brukar komma ut? Eller är det olika varje gång kanske...?
Citera
2015-06-09, 11:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av barelyblurred
Någon som vet vilken svensk tid uppdateringarna brukar komma ut? Eller är det olika varje gång kanske...?
Skulle gissa på mellan 10-14 vår tid.

Är ett live event så sent som 8pm Eastern, d.v.s 02:00 på Torsdag morgon vår tid, så kanske det är ännu senare.
Men vi får hoppas på så tidigt som möjligt. Bara till att logga ut och söka update med jämna mellan rum och ha koll i olika forum. Newswire brukar vara sist ut med release notes och annan information.
Citera
2015-06-09, 13:15
Medlem
KimKuk-Jings avatar
Om jag har fått ett namn på en spelare som jag ska lira heist med. Hur gör jag lättast för att lägga till spelaren i min heist? Behöver man vara vän med personen på ps4? Kan man bli vän med personen bara på gta?

Hur gör man lättast helt enkelt?
Citera
2015-06-09, 16:21
Medlem
The Dump är skoj på GTA V online, orsakade en massiv trafikstockning när jag körde på motorvägen och allmänt kaos när jag kört in i stan.

Tre spelare på deras sportbilar lyckades landa upp på flaken samtidigt.
Citera
2015-06-09, 16:54
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
The Dump är skoj på GTA V online, orsakade en massiv trafikstockning när jag körde på motorvägen och allmänt kaos när jag kört in i stan.

Tre spelare på deras sportbilar lyckades landa upp på flaken samtidigt.

synd den kostar 1 miljon och går ej att ha i garaget... överpris juu
Citera
2015-06-09, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb

Adda mig så jag spawnar den åt dig.

edit: jag menade såklart man ringer till Pegasus, jag är ingen hacker som spawnar grejor.
Senast redigerad av Hs187 2015-06-09 kl. 17:27.
Citera
2015-06-09, 18:37
Medlem
Citat:
Att köra och hämta den i grustaget är såklart helt otänkbart?
Den brukar spawna där på dagen.
Citera
2015-06-10, 00:35
Medlem
swebarbs avatar
Jävla kukspel nu blev man 6 miljoner rikare när man gick bort en kort stund efter en heist så ser man hur man hade massa pengar och det bara öste från ingenstans..... vafan ska jag göra nu ? fan va jag är trött om det inte räcker att bli sur för att alla sopor joinar ens heists så ska man nu råka ut för money hacks.. hatar detta trasiga spel alltså...
Citera
2015-06-10, 01:21
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Jävla kukspel nu blev man 6 miljoner rikare när man gick bort en kort stund efter en heist så ser man hur man hade massa pengar och det bara öste från ingenstans..... vafan ska jag göra nu ? fan va jag är trött om det inte räcker att bli sur för att alla sopor joinar ens heists så ska man nu råka ut för money hacks.. hatar detta trasiga spel alltså...
Du kommer saknar det. Köp så många grymma bilar du kan. Själv köpte jag alla dyra bilar och sånt, kunde tyvärr inte skaffa mig en stridsvagn
Citera
2015-06-10, 03:47
Medlem
Jag fattar inte GTA Online. Så många frågor...

Kan man lära sig allting nånstans?
Citera
2015-06-10, 04:58
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vote

Googla

Annars är det väl bäst att spela med nån som har tålamod att spela med dej och svara på frågor samtidigt.
Citera
2015-06-10, 10:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vote

Skaffa vänner att spela med som har vart med ett tag, så tar dom dig på en guidad tur i LS online.
Kör klart story mode först så du iaf vet hur du byter vapen och tar upp telefonen. (Det vet du såklart, men jag har kört heist med LvL 11 och Han visste inte)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in