Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-10, 01:17
Medlem
softmoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Håller med, det kan inte stå Facebook, och inte heller försvann som jag tänkte på, då det är 7 tecken/bokstäver.

Heller inte lisaholm i första ledet.
2015-06-10, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Är det bara jag som ser likheter i ansiktsdragen om man jämför Kate Bock (modellen som finns bland hans favoriter) och Lisa Holm...?

Jämför t. ex. https://twitter.com/katelynnebock/status/592841646997413891/photo/1 och bilden på Lisa som har släppts i media.

Behöver ju dock som sagt inte betyda något...

Tänkte Exakt samma sak.
2015-06-10, 01:18
Medlem
CzeLiouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
De inte helt omöjligt, jag börja tänka samma banor att hon försökt fly till fots, och GM sprungit efter...
Hoppas att Polisen har finkammat området med Hundar?

Tänkt på de att kanske sprang hon och försökte gömma sig där mobildelar hittats, börjat skicka ett sms eller försökt ringa men inte hann och GM slog då sänder mobilen. Kanske detta förklarar mobil skalet, kanske det åkte av när hon försökte få upp mobilen i farten.
Senast redigerad av CzeLious 2015-06-10 kl. 01:20.
Medlem
csbillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axel-Foley
Men det står ju att det är kopplat till Lisaholm@gmail.com! Om du menar den längre adressen kan jag tyvärr inte hjälpa dig.
Ja men hur vet vi att lisaholm@gmail.com är kopplad till youtube användaren Lisa Holm? Någon i tråden länkade bara en skärmdump på detta utan att förklara vidare.
Medlem
Är det bara jag som blir äcklad av alla dessa på Twitter som fiskar likes/delningar via detta? "Se detta tips om denna youtube. Dela och hjälp!!!!!1" = hundratals likes utan syfte

Men ok, för mig som varit borta från tråden i några timmar, var kan man läsa om J*han? Och är den "skumma gästen" fortfarande på agendan?
2015-06-10, 01:19
Medlem
FrZs avatar
Ang filmen på youtube, vet hennes närmaste vänner om att filmen finns. Och enligt dessa vänner är de någon annan som lagt upp i LHs namn.

Vill bara informera, säger inte att de har något som helst med försvinnandet att göra.
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wkblade
Men om vi tänker oss att det är en helgalen sociopat/psykopat som begick det här brottet, är det väl inte helt otänkbart att han prydligt ställde moppen på plats igen och sopade runt gruset för att röja undan fotspår?

Jag tror det var viktigare för honom att ge sig av så fort som möjligt från platsen för att undvika att bli sedd. Och han lyckades ju tyvärr.
Medlem
massepojkens avatar
Det är onekligen lite märkligt att detta händer första dagen Lisa sköter sin egen transport till och från jobbet.

Undrar om inte GM bor väldigt nära Lisa. Jag skulle omedelbart ta en titt på boende i Lisas direkta närområde.
2015-06-10, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Är du isis? Öga för öga, tand för tand? Han gillar sex och därför tycker du det är helt rätt att hans namn för alltid ska komma upp i en mordtråd på flashback vid en googlesökning för resten av hans liv? Lynchmobb.

Verkligen inte, gillar sex, ja men att sträcka ut rövhålet och ta kort på för att sen lägga upp skickar ju lite skumma vibbar.
Han rör sig dessutom i samma områden som henne och är besatt av en tjej som är väldigt lik Lisa.

Jag säger inte att jag vet att det är han till 100% men jag ser honom iaf som en misstänkt.
Medlem
Jag tror att det är så som någon tidigare skrev, att Lisa förmodligen redan hittats död.
- Nyhetsmedierna är tysta.
- Hennes sociala och offentliga medier är nu låsta (brukar göras så när någon dör).
- Vita skyddsdräkter på en del bilder på tekniska utredare på AB.

Jag tror announcement kommer imorgon.
Medlem
ThroneWatchers avatar
Det finns en annan tjej som använder ett nick med flera "m" i "holm" på samma sätt som den försvunna Lisa gör (hade 4 "m" till sitt nick på Instagram t.ex.). Det skulle kunna vara hon lika gärna som är ägare till lisaholm@gmail.com och sen har en backup-mail där hon, likt för sitt IG-konto, använder 2 st "m" istället.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagarpasserar
Verkligen inte, men lisaholm@gmail.com är kontot youtube-klippet lades upp med & om du kollar på återställnings mejlen så undrar jag om det kan vara någon ledtråd?

Lär ju knappast vara bo som lagt upp klippet. Någon som hackat hennes konto(n)?

Någon som nämnde att denna j*han är teknikkunnig. Sanningshalt i påståendet?

Känns nästan som om gm leker katt och råtta-lek med polisen. Seriemördarvibbar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in