Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-10, 01:11
Medlem
Mattercates avatar
Det kan ju också vara så att hon deltar i den där leken där ungdomar försvinner i 2-3 dygn. Jag har ingen aning.
2015-06-10, 01:12
Medlem
Axel-Foleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csbilly
går det ta reda på vilken mailadress detta kontot är skrivet på?https://www.youtube.com/channel/UCAzTMmM-ufBsS07c_76IynA/about
https://plus.google.com/u/1/105744660512584463915/about

Om du kollar bara 1/2 sidor bakåt så framgår det. Snälla läs lite...
2015-06-10, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialaterkomst
Har svårt att tro det, men visst är det möjligt så är det. När jag fann klippet tidigare idag var views nere på 5 i alla fall, ingen förändring gjord på kontot.

Vad skulle GM tjäna på youtubeklippet då?

Nä, det är någon busunge. Kanske du, eftersom du 'hittade' det först
2015-06-10, 01:13
Medlem
klettermauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattercate
Det kan ju också vara så att hon deltar i den där leken där ungdomar försvinner i 2-3 dygn. Jag har ingen aning.
Tycker inte det är speciellt praktiskt genomförbart om du frågar mig
2015-06-10, 01:14
Medlem
csbillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axel-Foley
Om du kollar bara 1/2 sidor bakåt så framgår det. Snälla läs lite...
Men hur fan vet du att det var den adressen idiot!
denna skärmdump postades och inget mer, hur vet du att den är kopplad till youtube kontot snälla tänk efter lite!
http://www.ladda-upp.se/bilder/cdnefynlzcadu/
2015-06-10, 01:15
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagarpasserar
Förtydligande utav bilden;
"L*******m@f******.********.**"

Förjäkla skum adress, tycker det är värt att klura vidare på den

Håller med, det kan inte stå Facebook, och inte heller försvann som jag tänkte på, då det är 7 tecken/bokstäver.
2015-06-10, 01:15
Medlem
Wkblades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Tror det stog på AB's artikel att moppen hade nycklarna i och funkade fint. D.v.s ingen urdragen tändhatt eller något sådant fippel. Inte heller några signs på struggle vid den. Stog fint parkerad. Såg ut att vara parkerad i grus med så borde vart fotspår att utgå ifrån.
Men om vi tänker oss att det är en helgalen sociopat/psykopat som begick det här brottet, är det väl inte helt otänkbart att han prydligt ställde moppen på plats igen och sopade runt gruset för att röja undan fotspår?
2015-06-10, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Stod inte i sammanfattningen och hittade inget genom att söka, så here goes. Vad har den creepy J*han för koppling till detta?

Finns ingen koppling mellan dom.
Men han har flera gånger hotat tjejer som jobbar i butiker och kafeer på commerce i skövde.
Väktarna har alltid koll på honom när han är där.
Bor nu i Götene.

Kan vara knassbollen från fiket... ej bekräftat
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idasuperstar
lisaholm@gmail.com är inte kopplad till något facebook-konto. Verkar som om att detta gmailkonto också skapats ganska nyligen då!

Vänta nu här. Såvida inte kontot är skapat före 2009 så finns det inte en chans att du kan veta vilken epost som använts för att skapa Google-kontot som i sin tur är länkat till Youtubekontot.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattercate

Tror knappast att man lägger upp ett eget försvinnande på detta sättet. Skulle du krossa displayen till telefonen, slänga iväg på ett kontigt ställe, lika så handsken. Stoppa nycklarna i mopeden, sedan smsa förädrar? Väldigt osannolikt...
Medlem
BonerBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagarpasserar
Förtydligande utav bilden;
"L*******m@f******.********.**"

Förjäkla skum adress, tycker det är värt att klura vidare på den
Kan ju vara någon som vill spöka och som angett lisaholm@facebok.lisaholm.se som adress eller något.
Medlem
Axel-Foleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csbilly
Men hur fan vet du att det var den adressen idiot!
denna skärmdump postades och inget mer, hur vet du att den är kopplad till youtube kontot snälla tänk efter lite!
http://www.ladda-upp.se/bilder/cdnefynlzcadu/

Men det står ju att det är kopplat till Lisaholm@gmail.com! Om du menar den längre adressen kan jag tyvärr inte hjälpa dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in