Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-06-09, 23:38
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Det är väl tvärtom? Norrland har ju midnattsol!!

Sarkasm
Medlem
Utomhus123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iam-Varfor
Första gången jag skriver något om en värmekamera, dock såg jag helikoptern komma flygandes över mig och i riktning mot kinnekulle, så vad skulle helikoptern söka efter i mörkret tänkte du då? Eller skulle det finnas någon annan anledning att den flyger ditåt kl 23:30?

JA det kanske inte va du som pratade om helikoptern som sökte på 4 meters höjd med värmekamera.
Min vilda gissning är att dom ska hämta tekniker och verktyg.
Medlem
Lavaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av softmoon
Tycker att vi utgår ifrån att det är han som är innehavare av kontot:
https://www.youtube.com/watch?v=AGndM_YCiFM. Hoppas att även han blir kontaktad av polisen.
Vem är det här?
Medlem
Wkblades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmups
Kanske jobbade i jeans och hade adidasbyxorna när hon åkte moppen.
Yup, vidare finns det ju tom svart jeanstyg som lika gärna skulle kunna vara svarta byxor.
2015-06-09, 23:39
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Om någon tog henne med våld lär hon ha skrikit?

Hennes hjälm är försvunnen. Eventuellt hade hon på sig den vilket dämpar skrik. Likaså kan det vara så att hjälmen gjorde det lättare att överrumpla henne, dvs hon hann inte skrika.

De flesta frågor har redan diskuterats i tråden. Läs den gärna innan du ställer frågor.
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHate
SANT! Kan någon berätta var i landet den misstänkte sadistiska pedofilen som nyligen rymt är hemmahörande????
Har för mig att det var uppe i Sundsvallområdet som pedofilen rymde från sin permission.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Är snart midsommar så det är ju inte mörkt särskilt länge. Men handlar säkert om allt från rena arbetstidsregler för polisen att de måste få vila till att man inte vill riskera att trampa sönder något viktigt spår i mörkret. Om de ville ha en massa ute och letade hade det ju annars bara varit att ge Missing People uppdraget så hade det säkert kryllat av frivilliga även under natten.

Ja och det var inte jag som undrade varför polisen avbryter sitt sökande nattetid, jag konstaterade bara att det inte är så mörkt i södra delarna av landet vid den aktuella tiden.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -big kahuna-
Det som slår mej är hur kallsinnig den eventuelle gärningsmannen måste varit. Nu vet jag inte hur trafikerat det är en söndag kl 18 i Blomberg, men risken att ha blivit sedd av någon måste ju varit överhängande, särskilt ifall han fört med sig tjejen mot hennes vilja. Vad jag förstår så ligger cafeet precis vid vägen?

Fast Blomberg ligger ju ganska ödsligt till. Tror knappast att det är så trafikerat. Ligger ute på vischan liksom. Att ingen har sett något vittnar ju om hur ödsligt det egentligen är.
Medlem
Hulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbollar
Du bad om,

Kom igen...

Alltså så finns det inga verifierade misstänkta gärningsmän. Det är alltså inte fantasierna jag frågar efter utan det som är redogjort från polisens sida men som tagits upp här.
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavache
Vem är det här?
Bara något troll som la en väldigt osmaklig kommentar. Antagligen inget att fästa sig vid.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Hittad handske,kläder,mobilfodral samt delar av mobilen.
999.999% ofrivilligt försvinnande då.

Vad för kläder mer än en handske är upphittat?
2015-06-09, 23:40
Medlem
Ridgebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av softmoon
Tycker att vi utgår ifrån att det är han som är innehavare av kontot:
https://www.youtube.com/watch?v=AGndM_YCiFM. Hoppas att även han blir kontaktad av polisen.

Från samma konto. Luktar lite Anders Eklund här.. lika fula iaf så utgår från det jag med.

https://www.youtube.com/watch?v=8uMFiLnRe6w

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in