Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-09, 23:25
Medlem
Hulls avatar
En sammanställning på misstänkta gärningsmän här på Flashback skulle vara hjälpsamt.
Ange även varför och helst med länk till eventuella "bevis" på inblandning.

Tack!
2015-06-09, 23:25
Medlem
hON har garanterat blivit bortförd. Killen som stod utanför hennes jobb och pratade i mobil? Kan de va nån kille hon känner? En kille som hon kanske haft på g med men som hon dissat och som nu ville prata ut efter jobbet? Saker går överstyr och han har ihjäl henne Finns de några uppgifter om att hon har haft nån kille? Oavsett hoppas ja verkligen den skyldige inte kommer undan
2015-06-09, 23:26
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Om polisen bevakar den här tråden för ev. intressanta inputs så tycker jag fan synd om den/de stackar(e)na som gör detta. Vilken jävla bajsmacka att få göra det efter PHS.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av krom
ursäkta mig om det redan har avhandlats. MEN denna M*kael löf i Vara är ju riktigt intressant med tanke på perversrykte och domedagsprofetior (13filmen).

Sluta hänga ut folk utan bevis tack. Det där skitsnacket av personliga skäl (?) förstör hela tråden.
Medlem
Helikopter passerade mig nu vet ej om det var ambulans eller polis. Riktning från skövde mot götene/kinnekulle
Medlem
Du som kört förbi en bil i diket nära Götene, tog du foto på bilen? Kan ladda upp bilder här?
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Jo*an Va*man verkar vara en väldigt märklig typ. Någon form av drogberoende frilansande spelutvecklare, så definitivt datorkunnig. Och sexuellt intresserad av unga blondiner, samt så
störd så han postar bilder av sig själv naken på Twitter mm.
Sen har han också gått ner sig ganska kraftigt och snabbt under våren om man jämför inläggen
från i vintras. Senaste aktiviteten på Twitter är från 29/5, men senaste egentliga inlägget
är från 25/5.

Mycket sannolikt att han hänger i denna tråd också. Lär vara kollad av polisen redan?
2015-06-09, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crachie
Outa inte bilägarens namn här. har förmodligen inget med saken att göra.
Håller med! Ring 114 14 och beskriv vad du sett. Det är deras jobb att ta reda på om personer är skyldiga till brott
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krom
ursäkta mig om det redan har avhandlats. MEN denna M*kael löf i Vara är ju riktigt intressant med tanke på perversrykte och domedagsprofetior (13filmen).

Ja det är en riktig psykopat det kan jag bekräfta.
Medlem
Jag tror inte man ska snöa in för mycket på att det tog 23 minuter från stängning tills dess att sms:et skickades, du stänger 18:00 men det betyder inte att du låser dörren då.

Ofta räknar du kassan, slänger sopor, städar/borstar av golvet, kanske släcker lampor, fixar med sista disken, kanske gör du ett toalettbesök (vilket kan ta en stund för en del tjejer) mm.

Så kanske hon satt nyckeln i tändningen och står sidan om mopeden och skickar sms:et och sedan händer det någonting....
Medlem
Geggamojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Konstigt att hon också säger , det var jag, Reckecka och "den försvunna tjejen" Varför nämner man inte henne vid namn Lisa? Herregud, det är ju en arbetskamrat!
Hon har säkerligen blivit tillsagd att inte säga namnet. Det var först i dag som namn och bild släpptes.
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Tror du en polis sitter och.läser alla inlägg?!
Det är en myt..
Jag är inte polis, men jag läser just nu alla inlägg? Hur tänkte du här?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in