Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-09, 23:21
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massepojken
Parents left terrified by cruel new 'game' on Facebook that sees children dare each other to vanish for 72 hours without telling relatives

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-3060935/Parents-left-terrified-cruel-new-game-Facebook-children-dare-vanish-72-hours-without-telling-relativ es.html#ixzz3cbO993Yt
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

Är det så, så får vi hoppas att hon åtalas när hon dyker upp. För de resurser som hon tagit i anspråk i så fall, och den skada hon gjort för framtiden när människor verkligen försvinner borde rendera fängelsestraff..

Jag tror dock inte det är fallet -- att dra sig undan är en sak, att göra det på ett så oerhört grymt sätt gentemot anhöriga tror jag få skulle få för sig.
Medlem
FuckThePolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejdalle
På väg hem från jobbet nu ikväll (jobbar i Götene) gjorde jag en iakttagelse. Åker över Häggum hem och där stod en bil parkerad rakt ner i diket in mot skogen. Eftersom jag åker där 5 dagar i veckan 2 gånger om dagen och inte kände igen denna bil så tog jag registreringsnumret och kollade upp ägaren. Det visades sig att "hen" bodde 16km från platsen där försvinnandet ska ha skett. Kollade lexbase men finner inget på denna person. Men verkar ju lite skumt?!?

Har du något namn på "hen"?
Medlem
Utomhus123s avatar
Har pappan/mamman alibi för kvällen ?
Medlem
Jasongenovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Om det är ex pojkvän är det nog ett beställningsjobb. Vad tror ni mc-gängen i trakterna lever av.
Du trollar va? Kanske det dummaste hittills. Ingen av MC-klubbarna i Sverige skulle gå med på att kidnappa en oskyldig 17-årig flicka. Vi lever inte i Sydamerika. Och OM det skulle vara så, tror du seriöst en 17-årig ex-pojkvän skulle ha råd att betala för ett sådant jobb?
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
På väg hem från jobbet nu ikväll (jobbar i Götene) gjorde jag en iakttagelse. Åker över Häggum hem och där stod en bil parkerad rakt ner i diket in mot skogen. Eftersom jag åker där 5 dagar i veckan 2 gånger om dagen och inte kände igen denna bil så tog jag registreringsnumret och kollade upp ägaren. Det visades sig att "hen" bodde 16km från platsen där försvinnandet ska ha skett. Kollade lexbase men finner inget på denna person. Men verkar ju lite skumt?!?

Men ring polisen givetvis! Annars kunde du ju låtit bli att skriva det här ens!? Dom behöver all info dom kan få. Bättre ett tips för mycket än ett för lite 114 14. RING NU!
Medlem
csbillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massepojken
Parents left terrified by cruel new 'game' on Facebook that sees children dare each other to vanish for 72 hours without telling relatives

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-3060935/Parents-left-terrified-cruel-new-game-Facebook-children-dare-vanish-72-hours-without-telling-relativ es.html#ixzz3cbO993Yt
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
För det är så lätt att gömma sig i 3dygn när hela sverige undrar vart du är och din bild finns överallt. Man fortsätter också att gömma säg nät militär och dyl blir inblandade idiot
Medlem
TjackTommys avatar
Citat:

du bör ringa omgående!
2015-06-09, 23:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Bilderna är tagna i dagsljus. Polisen skulle inte hemlighålla ett väsentligt fynd tills nu.
Du är medveten om att det är ljust rätt länge på kvällarna i södra delen av Sverige va?
Vi har något som kallas sommar här.

22:07
Solnedgång i Skövde
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Vilken video pratas det om?

https://www.youtube.com/watch?v=n3IuUuNV_zk
Medlem
Hennes instagram är nu privat. Men är vän förmdoligen någon familjemedlem, men varför
2015-06-09, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krom
ursäkta mig om det redan har avhandlats. MEN denna M*kael löf i Vara är ju riktigt intressant med tanke på perversrykte och domedagsprofetior (13filmen).

Vad menar du? Vem är han?
2015-06-09, 23:23
Bannlyst
Citat:

Har du informerat polisen?!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in