Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-09, 23:16
Medlem
Juicebox.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Konstigt att hon också säger , det var jag, Reckecka och "den försvunna tjejen" Varför nämner man inte henne vid namn Lisa? Herregud, det är ju en arbetskamrat!
Inte så konstigt då media för tillfället kanske inte hade gått ut med hennes namn?
Medlem
massepojkens avatar
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3060935/Parents-left-terrified-cruel-new-game-Facebook-children-dare-vanish-72-hours-without-telling-relativ es.html
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirlosbrorsa
Om vi förmodar att BO är mördad, vad kan då motivet vara?

Med största sannolikhet sexuellt relaterat.
2015-06-09, 23:17
Medlem
1. Hon är vid liv vid bortförandet. Annars hade GM lika bra kunnat mörda henne där. direkt.
2. Hon ska hållas vid liv för en anledning. Sexuellt utnyttjande.

Hade det varit en våldtäkt så hade det väl varit lämpligt att utföra det där och direkt och sen skita i henne om han inte är nekrofil som vill ligga med någon han mördat.

Jag tycker försvinnandet tyder på att hon kidnappats för att utnyttjas och sedan troligtvis mördas eller dumpas någonstans. Det här med traficking tror jag inte på.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hon var inte singel va? Innan hennes instagram blev privat hann jag gå in och kika, var bilder med nån kille hon hånglade med och skrev söta saker om...

Läste någonstans att hennes ex-pojkvän hade alibi för kvällen.
Medlem
OnlyHates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaIngaOrder
Nej det här med "13" är ju riktigt jävla läskigt, mår på riktigt illa. Vem fan laddar upp ett filmklipp på en klocka som tickar ner med titeln "13" och 13 dagar senare försvinner man, eller datumet 7/6=13. Och VJworld, vad fan är det för något? Någon som tänker ringa 114 14 med detta? Det är ju riktigt skumt. Det är ju bara vi på FB som vet om den här videon, den kanske kan vara av intresse, vem vet? Bättre att ringa än att inte göra något känner jag. Vad tycker ni, ska jag?

Tycker med detta är märkligt!
Jag tycker du ska ringa, nu tror jag polisen har bra koll på denna tråden i vilket fall, men absolut ring och berätta detta! Det är ju märkligt att:

En person som heter Lisa Holm reggar ett konto på Youtube NYLIGEN lägger upp endast detta klipp som heter 13 sedan 13 dagar oavsett om det är 14 sedan försvinner spårlöst!
MYCKET INTRESSANT inte ett samanträffande!
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Konstigt att hon också säger , det var jag, Reckecka och "den försvunna tjejen" Varför nämner man inte henne vid namn Lisa? Herregud, det är ju en arbetskamrat!

Intervjun gjordes innan polisen gick ut med Lisas namn. Före det så nämndes inte hennes namn i artiklar, intervjuer etc. Så hennes arbetskamrater hade med all säkerhet fått order att inte säga Lisas namn.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LineroKillen046
https://www.youtube.com/watch?v=n3IuUuNV_zk

O kopplingen?
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luitpold
Går det kolla upp om j*han v*dman har någon bil.
Vet hur snubbe beter sig mot tjejer. Så skulle inte förvåna mig om det var han.
Hos Transportstyrelsen.
Medlem
På väg hem från jobbet nu ikväll (jobbar i Götene) gjorde jag en iakttagelse. Åker över Häggum hem och där stod en bil parkerad rakt ner i diket in mot skogen. Eftersom jag åker där 5 dagar i veckan 2 gånger om dagen och inte kände igen denna bil så tog jag registreringsnumret och kollade upp ägaren. Det visades sig att "hen" bodde 16km från platsen där försvinnandet ska ha skett. Kollade lexbase men finner inget på denna person. Men verkar ju lite skumt?!?
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Svartsjuka eller en impulsiv handling skulle jag säga
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Till 99,5% säkert

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in