Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-09, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Jag har sett både en och två män i mina dar som blivit allvarligt förbannade för att tjejen de raggat på inte varit intresserad, börjat skrika hora och blivit hotfull och har kunnat gå till handgemäng ifall inte andra varit i närheten.

Så man vet ju aldrig...
Visst, men att gå från frustrerad till att mörda någon fordrar något mer (eller kanske snarare mindre; en brist på något).

Citat:
Ursprungligen postat av yxikaxi00
Tack, kanske underlättar för någon i denna snabbväxande tråd.

Bör jag lägga till något i sammanfattningen innan den förhoppningsvis läggs till första inlägget i tråden? Någon?
Bra sammanfattning, men gällande MP har det varit dubbla bud. En del påstår att de deltagit i sökandet men utanför avspärrningarna. Sedan har det även framkommit att detta var första gången hon åkte själv med moped från arbetsplatsen.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Kollar man J*han V*dmans (*=o *=a) favoritmarkeringar och inte bara egna tweets på Twitter så verkar han ju inte dölja att han gillar snusk. Alltså styrker detta teorin att han förmodligen är en person som inte drar sig för att anspela på sex och vara pervers i offentliga sammanhang vilket rykten i tråden även har nämnts. Detta behöver så klart inte betyda att det är han som ligger bakom detta försvinnande men man kan inte förneka att det är en säregen figur som tåls att hålla ögonen på.

*Detta bör du inte kika igenom på din arbetsplats eller med barn i närheten.* https://twitter.com/666Vadman/favorites

Jag har ingen aning om vem Joh*n V*dm*n är men det är fel av dig att hänga ut folk utan bevis. Vad skulle du tycka om att bli nämnd i en tråd som den här?

Ibland tycker jag att flashback är ****
Senast redigerad av HellionRebellion 2015-06-09 kl. 23:22.
Medlem
Mohammedpoliss avatar
Hon ska tydligen haft Badoo snackas det om... och där vet ju alla vilka knäppskallar man träffar
Hoppas hon hittas vid liv, jag lider verkligen med familjen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Nu kanske jag tar i men är det inte hennes blick konstig. Hur hon tittar åt höger när hon berättar om stängningen och åt vänster när hon berättar om när hon fick reda på försvinnandet.
Det sägs att man tittar åt ett visst håll när man ljuger, beroende på om man minns eller hittar på och vilken del av hjärnan det är som jobbar.

Det sägs så.
Fast det är fel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Kollar man J*han V*dmans (*=o *=a) favoritmarkeringar och inte bara egna tweets på Twitter så verkar han ju inte dölja att han gillar snusk. Alltså styrker detta teorin att han förmodligen är en person som inte drar sig för att anspela på sex och vara pervers i offentliga sammanhang vilket rykten i tråden även har nämnts. Detta behöver så klart inte betyda att det är han som ligger bakom detta försvinnande men man kan inte förneka att det är en säregen figur som tåls att hålla ögonen på.

*Detta bör du inte kika igenom på din arbetsplats eller med barn i närheten.* https://twitter.com/666Vadman/favorites

Vad jag har för mig är att i samband med att han dök upp här så berättades det att han betett sig mycket illa mot personal i butiker i Skövde(?). Och enligt någon skribent uttalat ett hot om att våldta någon.

Att han bor i närheten gör ju att han givetvis blir intressant bara det. Sen dessa uppgifter jag återgav här över gör det ju ännu mer intresssant givetvis.
2015-06-09, 23:05
Medlem
Det jag tycker är så skumt är det faktum att enligt arbetskamraten Lowa så stängde de cafét tillsammans, varpå Lisa går till mopeden och Lowa och den andra kamraten går till bilen med den andra arbetskamraten. Borde de då inte ha sett eller märkt något om någon väntade på Lisa? T.e.x ett skrik eller ett rop på hjälp? Annars borde ju Lisa ha hunnit åka i väg med sin moped, vilket hon inte gjort. Vanligtvis brukar man väl ex. vinka iväg sina kamrater innan man far?

Angående slisken V*dman som tidigare i tråden uppgetts vara intresserad av Lisa, kan det inte ha varit så att han var in på cafét, var flörtig mot Lisa varpå hon i början var tillmötesgående, vilket gjorde att han fick signaler om att hon var intresserad, men att hon sedermera avböjde vilket fick honom att vänta på att hon slutat, gömma sig tills hon kommit till sin moped och därefter attackerat henne i syfte att våldta henne, och att det där urartat? Hursomhelst, så tror jag personalen vet mer än vad de säger. De verkar rätt så osäkra i alla intervjuer. Jag tycker att man borde ha sett eller märkt något.

Oerhört tragiskt och mystiskt fall, men hoppas verkligen att hon återfinns helskinnad.
Medlem
pmupss avatar
Någon som har koll på hur det ser ut på platsen kring fiket nu? Har de flesta poliser/militärer osv lämnat området?
Medlem
SS-Panzer-Divisions avatar
Det kan ju aldrig skada att tipsa polisen om klockan på youtube, men vad polisen ska göra åt det vet jag inte.
Medlem
Varför har just detta fallet blivit så omtalat i media? Det försvinner människor varje dag, hela tiden och i dessa fall blir det en artikel i den lokala pressen och Missing People lägger ut en länk på Facebook. Men i detta fall är det i riksmedia och hela Sverige verkar vara engagerade. På vilket sätt skiljer detta sig från när Inger-Gerd, 63 är försvunnen?
Medlem
Kusligt fall. Jag hoppas att flickan hittas välbehållen, men det ser mörkt ut
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Nu kanske jag tar i men är det inte hennes blick konstig. Hur hon tittar åt höger när hon berättar om stängningen och åt vänster när hon berättar om när hon fick reda på försvinnandet.
Det sägs att man tittar åt ett visst håll när man ljuger, beroende på om man minns eller hittar på och vilken del av hjärnan det är som jobbar.
Hon undviker att titta i kameran - något man brukar säga till intervjuade att göra för att de inte skall råstirra som tokar in i den.

Sen vandrar hennes blick till intervjuaren - och precis som alla andra som inte fånstirrar den de pratar med i ögonen så vandrar blicken lite.
Det är nämligen inte gångbart att låsa blicken i någon annans blick och råstirra när man talar med folk, är man dessutom lite nervös i situationen så flackar blicken lite mer + att hon sannolikt också (som alla andra normala) låter blicken glida åt det håll där platsen hon pratar om finns, den är ju liksom inom synhåll.

Kan ni nu sluta med era fantasier som hackat sönder hela jävla tråden och gjort den helt oläsbar.
2015-06-09, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xehke
Nej, ni idioter som tycker det är "lustigt" kan lämna tråden och starta en ny i konspirationsteoriforumet så vi andra slipper er jävla aspie-skit.

Ja, det är självklart många youtube användare som skapar en profil den 24:e bara för att lägga upp ett klipp som heter 13 och visa en nedräkningsklocka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in