Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-09, 22:59
Medlem
Dr_Kronas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
De flesta har kodlås på telefonen så detta borde ju innebära att det sannolikt var hon som skrev meddelandet. Bilen kan ju ha varit parkerad en bit ifrån om det nu var planerat.

GM har naturligtvis slagit till efter hon hade skickat sitt sms.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofiasjostedt
Nu har hennes instagram gjorts privat.

Hur kan det gjorts? Någon hade hennes inloggningsuppgifter?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volchek
Verkar vara möjligt att ändra datum och tid för när någonting läggs upp på youtube, enligt den här videon.

Däremot är användaren också registrerad 24e maj, och det är jag mer tveksam till om man kan ändra.

OM det ligger någon koppling mellan GM och den uppladdade videon, så är just VJWorlds nedräkningar inte de första man stöter på (om man inte söker hyfsat specifikt). Möjligtvis kan man hitta någon koppling till varför just VJWorlds timer blivit rippad.

Lämna IT-sökandet till någon med koll. Bara för man kan ändra datum på ett blogginlägg på en blogg som kör Wordpress kan man inte ändra datum då en YouTube video är upplagd.
Medlem
bastard666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Jag tror att ifall invandrare är inblandade så skulle de nog stulit mopeden.
Nja,om nu Ali,Mehmet och Muhammed fick syn på henne när dom cruisade i den nystulna Mazda 626:an, och fick den fina iden att "brosh,ska vi knolla med hon", så var det dom instinkterna som styrde.
jmfr med fallet med tjejen som drogades ner och hölls som allmän nöjesknull i en kolonistuga för nåt år sen. Den stackaren kom undan med livet i behåll som tur var men scenariot går inte att utesluta.
2015-06-09, 23:00
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pmups
Kanske jobbade i jeans och hade adidasbyxorna när hon åkte moppen.
Kan vara så.

Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Om jag ställer frågan till dig på studs: Kan du beskriva plaggen din familj och alla du har träffat idag haft på sig idag? Är du säker på att du kan svara 100% korrekt då?
Faktiskt så skulle jag med säkerhet kunna avgjort om personen i fråga hade en ljus eller mörk färg på underdelen av kroppen. Tycker det blir enklare att särskilja för att det är olika typer av plagg också. Uppenbarligen inte hennes arbetskamrater.
Medlem
softmoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zynius
Kidnappad och mördad av någon krigsskadad invandrare är lågodds.

Jag tackar dig av hela mitt hjärta, då kan vi äntligen avfärda den teorin.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaIngaOrder
Nej det här med "13" är ju riktigt jävla läskigt, mår på riktigt illa. Vem fan laddar upp ett filmklipp på en klocka som tickar ner med titeln "13" och 13 dagar senare försvinner man, eller datumet 7/6=13. Och VJworld, vad fan är det för något? Någon som tänker ringa 114 14 med detta? Det är ju riktigt skumt. Det är ju bara vi på FB som vet om den här videon, den kanske kan vara av intresse, vem vet? Bättre att ringa än att inte göra något känner jag. Vad tycker ni, ska jag?

Gör så! Kan man inte spåra ip-adress på något sätt från kanalen?
Medlem
Xehkes avatar
Kan ni inte starta en tråd i konspirationsforumet så vi slipper er skit om den där irrelevanta videon som tillhör någon av alla 53 svenska kvinnor som heter Lisa Holm + resterande som kan använda det som alias? Det är så jävla långsökt att David Icke skulle skratta åt er.
Medlem
Uppenbarligen.För 15 min sen var den offentlig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xehke
Kan folk bara släppa den där videon och alla jävla konspirationsteorier? "OJ VAD SKUMT" hit och "HELVETE VAD MYSKO" dit.

Lisa Holm borde vara ett ganska vanligt namn, ingen vet med säkerhet att det ens är hennes kanal.
VJWorld är ett företag i Phoenix, USA och har med allra största säkerhet absolut ingenting med JV att göra.

Hur mycket asperger finns det i den här tråden? Fan sanslöst...

Om du inte kan se det lustiga i att en profil på youtube vid samma namn som BO har en video med en nedräkning så ska du fan lämna tråden!
2015-06-09, 23:01
Medlem
snurresnigels avatar
Det är väl klart som tusan att youtube-klippet är hyperintressant. Hur många användare heter Lisa Holm (samma namn), lägger ut en räknare, ca. 13 dagar innan. Söndag 7/6 (7+6= 13).
Inte för att det måste betyda att det har något med det att göra men självklart är sannolikheten stor.

Ang. ett snyggt utseendet på en person så skulle jag självklart vilja säga att det spelar roll (inte ett måste för det). Sexuell dragningskraft eller avundsjuka. Saker som kan "tända" psykiskt störda personer att begå brott.
2015-06-09, 23:01
Medlem
Wkblades avatar

https://instagram.com/l*sah*lmmmm/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in