Han har tidigare varit intresserad av Lisa men blivit avvisad. På twitter har han lagt upp bilder på sin k*k bland annat. Normalt lägga upp sina nakenbilder på twitter?? Där är något fel i skallen på denna.
Han har tidigare varit intresserad av Lisa men blivit avvisad. På twitter har han lagt upp bilder på sin k*k bland annat. Normalt lägga upp sina nakenbilder på twitter?? Där är något fel i skallen på denna.
Jaså, så han har raggat på Lisa tidigare? Detta var ny info för mig, länka gärna till källan.
Källa på det ? För om det stämmer så är det ju helt plötsligt det hetaste spåret vi har, men jag känner mig ganska övertygad om att det är något du hört.
Är hon död och förövaren inte haft någon skåpbil/pickup så tror jag man hittar kroppen troligast i den gula rektangeln, alternativt den röda men det innebär att förövaren burit/dragit henne över en åker vilket knappast är troligt.
Iom att mobilen och skalet hittades på/vid vägen så har hon antagligen blivit indragen i en bil och körd vidare, vilket tyder på att han inte nödvändigtvis finns i närheten(där polisen letar)
Senast redigerad av Bazzination 2015-06-09 kl. 21:41.
Är det möjligt att hon träffat någon annan kille och att kollegerna vetat om detta? därav att dom kanske betett sig märkligt i intervjuer ,någon ung kille hade ju också varit synlig utnför cafeet
Jag hoppas verkligen att detta inte är en upprepning i annan variant av Elin Krantz öde.
I Brännebrona finns en jävligt ökänd flyktingförläggning..
Låt oss hoppas att det här löser sig lyckligt,oddsen talar dock emot det
Är nog den rimligaste teorin hitills. Spec varför bara ena handsken är hittad. Hon är nog funnen i nån skogsdunge nära mobildelarna senast imorgon, dock inte vid liv. Men hoppas verkligen att jag har fel!
Så jävla sorglig historia detta
Då borde hon vara hittad redan nu då de är så många som letar just där..