2015-06-09, 21:31
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxzer
Nä, nu sitter jag och nästan börjar hetsa upp mig!!!
VARFÖR FRÅGAR INGEN GW OM VAD SOM HAR HÄNT????

Jag tänkte precis skriva samma sak - vart är GWs kommentar?!
2015-06-09, 21:32
Medlem
Altered-Beasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SomaB
Något jag inte får ihop är vart J*han V*dm*n kommer in i bilden?! Vad har jag missat?

https://twitter.com/666vadman
Han har tidigare varit intresserad av Lisa men blivit avvisad. På twitter har han lagt upp bilder på sin k*k bland annat. Normalt lägga upp sina nakenbilder på twitter?? Där är något fel i skallen på denna.
2015-06-09, 21:32
Medlem
Matärgotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Altered-Beast
Han har tidigare varit intresserad av Lisa men blivit avvisad. På twitter har han lagt upp bilder på sin k*k bland annat. Normalt lägga upp sina nakenbilder på twitter?? Där är något fel i skallen på denna.

Jaså, så han har raggat på Lisa tidigare? Detta var ny info för mig, länka gärna till källan.
2015-06-09, 21:33
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
VJworld? JV är ju initialer på den skumma killen.

http://www.vjworld.com/Contact.html
2015-06-09, 21:33
Medlem
Utomhus123s avatar
Citat:
Källa på det ? För om det stämmer så är det ju helt plötsligt det hetaste spåret vi har, men jag känner mig ganska övertygad om att det är något du hört.
2015-06-09, 21:34
Medlem
Är hon död och förövaren inte haft någon skåpbil/pickup så tror jag man hittar kroppen troligast i den gula rektangeln, alternativt den röda men det innebär att förövaren burit/dragit henne över en åker vilket knappast är troligt.

http://prntscr.com/7f2fyj

Iom att mobilen och skalet hittades på/vid vägen så har hon antagligen blivit indragen i en bil och körd vidare, vilket tyder på att han inte nödvändigtvis finns i närheten(där polisen letar)
Senast redigerad av Bazzination 2015-06-09 kl. 21:41.
2015-06-09, 21:34
Medlem
JazzMassaks avatar
Att ha ett användarnamn som börjar med 666 och samtidigt lägga upp bilder på en kyrka går inte riktigt hand-i-hand kanske.

Detta till trotts, så har han en helt okej röv. Även om det inte hör till vad man vill se på twitter.
2015-06-09, 21:35
Medlem
Är det möjligt att hon träffat någon annan kille och att kollegerna vetat om detta? därav att dom kanske betett sig märkligt i intervjuer ,någon ung kille hade ju också varit synlig utnför cafeet
Medlem
bastard666s avatar
Jag hoppas verkligen att detta inte är en upprepning i annan variant av Elin Krantz öde.
I Brännebrona finns en jävligt ökänd flyktingförläggning..
Låt oss hoppas att det här löser sig lyckligt,oddsen talar dock emot det
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Hittar du på, eller bara dåligt gräs?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumpe0000
Är nog den rimligaste teorin hitills. Spec varför bara ena handsken är hittad. Hon är nog funnen i nån skogsdunge nära mobildelarna senast imorgon, dock inte vid liv. Men hoppas verkligen att jag har fel!

Så jävla sorglig historia detta

Då borde hon vara hittad redan nu då de är så många som letar just där..
Medlem
Kan hon blivit påkörd och inslängd i en bil?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in