Citat:
Ursprungligen postat av
tryff
Det här låter typiskt som Elin Krantz igen.
Vi har väldigt få svenska hagamän eller eklund, däremot har vi näst flest överfallsvåldtäckter i världen, endast slagna av ett afrikansk land som använder våldtäckter som en del av sin krigsföring.
Har det någon kopling till incidenten dagen innan ökar sannolikheten radikalt. Elin hade också avisat sin gärningsman. Blond och söt ökar sannolikheten för någon med låg IQ och låg impulskontroll.
Att personalen inte vill berätta om incidenten dagen innan - för att inte bli kallade rasister - okar sannolikheten ännu mer.
Det här låter inte alls som Elin Krantz. Om jag minns rätt så var det en påverkad GM i storstadsmiljö som lade märke till Elin Krantz på en tunnelbanevagn eller i en nattbuss, steg av på samma hållplats och drog henne till någon buskage där han våldtog och mördade henne. Han åkte också fast mycket snabbt. Om det här försvinnandet är ett brott så talar allting för att det är noga planerat och i vart fall utfört av en person som är nykter och bilburen samt känner till området. Miljön och tiden på dygnet är helt annorlunda än fallet Elin Krantz, vi talar om landsort och tidig kväll nu och inte en stad med hemvändande berusade/påverkade kroggäster på bussar och tunnelbana. Om eventuella GM har så låg IQ som du påstår och om han våldtagit och mördat den
försvunna tjejen så är det gåta för mig hur det kommer sig att tjejen fortfarande är försvunnen. Jag undrar också du besitter någon information om ''incidenten innan" eller om du bara hittar på utifrån din ideologi.
PS. Våldtäkt stavas fortfarande utan c.