2015-06-09, 18:33
Medlem
ojvamysigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klettermaus
Postade tidigare en bild från hans Twitter på en porrbild på en ung blond kvinna. Känns som han har en fallenhet för dessa.
Var i sthlm nyligen där han "testat minst tre olika droger och hängt på nattklubb bland nakna brudar".
Ja, alltså behöver ju inte betyda mycket men när jag fick syn på porrbilden kände jag obehag då likheten med BO är hög.
Plus de nakenbilder han lagt upp på sig själv kan man dra slutsatsen att han är extremt pervers. Och labil/vrickad/störd. Och gillar blonda unga tjejer. Och bor där omkring.
Men som vissa skrivit tidigare bör polisen ha koll på denna man.
Ja, det ringer varningsklockor med precis allt med honom.
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Ja eller om det hade varit en vanlig kille, som helst skulle vara lite ful. Tror många engagerar sig i just det här fallet pga att det handlar om en ung snygg tjej. Aldrig att det skulle bli samma uppståndelse om en fet datanördskille i 17-års åldern med bara 20 vänner på Facebook skulle försvinna.

Att det blir en sådan uppståndelse hänger väl mest ihop med just detta att polisen direkt gick ut med bortförd mot sin vilja som mest troligt. Följer man med Missing People på Facebook försvinner det rätt många båda killar och tjejer där det inte blir mycket så mycket uppmärksamhet då det mest sannolika i försvinnanden är frivilligt, olycka eller självmord. Är väl bara någon promille som handlar om kidnappningar och killen som blev kidnappad för några år sedan fick också det rätt mycket uppmärksamhet.
Medlem
p4nd0ras avatar
J*han V*dmans WeHeartIt sida...verkar gilla unga blondiner iaf..
http://weheartit.com/johan_v*dman_3
2015-06-09, 18:34
Medlem
watsups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opi78
Bara jag som reagerar över hur sjukt lustigt kollegan beter sig under intervjun?

Något med den där jävla intervjun är skumt, ger mig rysningar & kalla kårar.

Det är roligt för jag kommenterade hur suspekt hon var för över en timme sedan. Då flög folk på mig men nu verkar kappan vänt och alla håller med. Vi är i alla fall på samma sida. Kvinnan är suspekt och borde in på förhör natten lång för hon vet någonting.
Medlem
Blir obehagligare och obehagligare.

Känner inte till mannen som hängs ut i tråden, trots viss lokalkännedom. Lite onödigt att hänga ut han kanske, trots att han verkar vara riktigt äcklig så vet vi ju inte om han har med detta att göra. Dock så borde man fråga cafépersonalen om det var han som betedde sig underligt i lördags. Undrar vad fan det betyder förresten?
Medlem
Iam-Varfors avatar
Det är Joh*an som springer runt och trakasserar unga butiksbiträden mm i Skövde. Han är sjukt obehaglig på sin twitter men han är fan ännu obehagligare irl, fullblodspsyko det där.
Medlem
Jävla idioter som hänger ut en lite "udda" snubbe här, inför 7000 läsare. Bara för att man sticker ut betyder det inte att man är GM Fitthoror, hoppas någon hänger ut er när en 17 åring försvinner nästa gång...
Senast redigerad av LineroKillen046 2015-06-09 kl. 18:44.
Medlem
swardfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
Så sjukt MILITÄREN och deras expertkunskaper har kallats in. Hade man använd liknande resurser ifall det var en utländsk flicka?

I just det här fallet råkar BO;s far vara yrkesofficer, vid ett regemente som praktiskt taget ligger runt knuten, inte omöjligt att han dragit i någon tråd. Tror de flesta gjort allt som står i deras makt i en sådan här situation. Men helt oavsett detta, är det verkligen så "sjukt" att "MILITÄREN" bidrar med sina resurser?
Senast redigerad av swardfish 2015-06-09 kl. 18:38.
2015-06-09, 18:35
Medlem
"Fyndet gjordes cirka en kilometer söder om den plats där flickan senast var synlig. Ett stort område på platsen är nu avspärrat. Polisen har flera patruller på plats och har inlett sökningar med hund."

http://nlt.se/nyheter/gotene/1.4054764-sokningar-pagar-i-nytt-fyndomrade

Så jag håller allt inlägget suspekt även om det skulle kunna vara en vild gissning.
2015-06-09, 18:36
Medlem
Först säger kollegan "ah jag skulle köra min kollega till blablabla, så vi var tvinga att åka tidigare"
Sen frågar reporten "det var alltså här ni stod när ni lämnade varandra" då svarar hon "ja precis"
Hon sa ju precis att dom åkte tidigare?? Fattar nada
Men hon var iskall. Det håller jag med om, hoppas hon bara var chockad...
Medlem
emma80s avatar
Dessutom skriver han om att köpa sex / knulla, köpa droger och köra galet fort med bil. Därtill den blonda porrbruden han hängt upp sig på, bilder där han visar kuken och att han tidigare (enligt inlägg här) både varit närgången mot tjejer och är straffad för sexrelaterade saker. Plus bor i närområdet.

Men som andra redan sagt så borde polisen ha kollat upp honom det första man gjorde, men visst ringer det möjliga GM-klockor både här och var kring honom. Den mannen verkar sjukt obehaglig och oberäknelig på alla sätt och vis.

Från hans Twitter: Fick dagsböter 100 å 50 kr och 500 kr till brottsofferfonden = 5500 kr för min . Onödigt. Kunde knullat istället.

Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Den där twittermannen verkar ju sjukt obehaglig och man skulle inte bli förvånad om det finns någon koppling. Han verkar ju faktiskt stalka någon amerikansk modell öppet på twitter.
Senast redigerad av emma80 2015-06-09 kl. 18:40.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tikimon
Jag fick ingen konstig känsla av kollegan. Kanske inte visar att hon är jätteberörd men alla är vi olika.
En tidigare video med henne tycker jag är ännu mer suspekt. Fick verkligen dåliga vibbar utav den.
Verkar vara helt borttagen från Internet? Hittar den inte någonstans.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in