Citat:
Ursprungligen postat av
panzertax
För varje timme som går, desto mer styrker det bortrövande mot sin vilja och ska man vara helt krass så minskar också chansen att finna henne levande.
Om hon bevittnat något hon inte borde få se och utsätts för någon form av hot, tortyr eller annat för att hon ska svära tystnad, så borde hon bli frisläppt nu. De flesta sådana tillställningar varar ju oftast en kortare period för att markera att man menar allvar.
Det kan givetvis också vara någon som har rövat bort henne med avsikt för att hålla henne levande och inlåst, men då pratar vi om en sjukare individ och kanske inte koppling till någon droguppgörelse eller annat.
Sedan har vi sexualbrottet och om hon blivit dumpad levande i något skogsbryn eller ödehus, så borde hon om hon inte blivit utsatt för extremt grovt våld ha kunnat tillkalla hjälp relativt snart. Vad jag kan se på kartan så är skogsområden inte så stora just precis i närheten där så att du inte skulle kunna krypa till ett bostadshus även om du var halvt sönderslagen.
För varje timme som går så ökar tyvärr risken för att hon är bragd om livet.
Blir hon inte återfunnen idag, så skulle jag tippa på att MP blir inkopplade och att skallgång utlyses torsdag em eller fredag.
Tyvärr är det så. Ju längre tid det går, desto större är risken att hon inte kommer att hittas eller att hon hittas mördad.
Det hela kan handla om makt och dominans från en eller flera GM. Många "tycker om" att kunna vara både domare och bödel. Samhället är fullt med sådana här sjuka individer.
Jag tror att hennes försvinnande är sexuellt betingat på något sätt.