2015-06-09, 10:05
Medlem
Cambijaos avatar
Zlatan ryktas vilja gå ner i lön för att få spela i Chelsea. Zlatan är nog vad Mourinho vill ha, en targetspelare. Han har djupleds-Remy och allround-Costa. Nu vill han nog ha en target så han kan styra tempot på den offensiva planhalva och då passar väl världens bästa targetanfallare honom perfekt.
Citera
2015-06-09, 10:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
För dålig? Behövs det inte värvas en högerback? Tips på bättre alternativ, Trippier?

Klass , typ Dani Alvez, även om det är föga troligt.
Citera
2015-06-09, 12:19
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Nu är det officiellt att en klubb löst Jackson Martinez klausul på €35 miljoner. Frågan är bara vilken? Arsenal? Milan?

Arsenal har väl varit mest skriverier om men även LFC har nämnts i samband med hans namn.
Citera
2015-06-09, 12:36
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Nu är det officiellt att en klubb löst Jackson Martinez klausul på €35 miljoner. Frågan är bara vilken? Arsenal? Milan?
Har Milan ännu dom resurserna? Vill han ens spela där? Nej..det måste vara Arsenal.
Citera
2015-06-09, 12:47
Medlem
soffsitss avatar
Alves förlänger med Barcelona.
http://www.fcbarcelona.es/futbol/primer-equipo/detalle/noticia/acuerdo-de-renovacion-de-dani-alves
Citera
2015-06-09, 13:40
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soffsits
Alves förlänger med Barcelona.
http://www.fcbarcelona.es/futbol/primer-equipo/detalle/noticia/acuerdo-de-renovacion-de-dani-alves

Var rätt så väntat, och kändes givet att så skulle ske.

Dani Alves har varit ganska tydlig med att han velat stanna.
Citera
2015-06-09, 14:40
Medlem
foool13s avatar
Citat:
"BREAKING NEWS

Dani Alves has extended his contract with Barcelona.

The Champions League winners have confirmed the Brazilian has penned a new deal until 2017, with an option for a further year.

The defender was due to be a free agent this summer and had been linked with a move away from the Nou Camp."

Så goodbye till Douglas och Montoya...
Man kan ju inte ha 4 högerbackar (till vintern) med Vidal, som jag tror exclusively kommer att spela högerback i Barca.

Montoya kanske får stanna, vill kanske gå, men Douglas måste vara ett av de sämsta nyförvärven i mannaminne.
Citera
2015-06-09, 15:12
Medlem
soffsitss avatar
Khedira klar för Juve.
http://www.juventus.com/juve/en/news/khedira+signs+for+juventus
Citera
2015-06-09, 15:26
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Så goodbye till Douglas och Montoya...
Man kan ju inte ha 4 högerbackar (till vintern) med Vidal, som jag tror exclusively kommer att spela högerback i Barca.

Montoya kanske får stanna, vill kanske gå, men Douglas måste vara ett av de sämsta nyförvärven i mannaminne.
5 om man räknar med Adriano som är tvåfotad och är lika bekväm på vänster och högersidan
Citera
2015-06-09, 17:32
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rolja
Luciano Vietto klar för Atletico enligt Cope för 22m€.

Atletico fortsätter göra fina värvningar.
Citera
2015-06-09, 21:07
Medlem
InnesIs avatar
http://www.whufc.com/News/Articles/2015/June/9-June/Hammers-appoint-Bilic

West Ham har anställt Slaven Bilic som ny tränare efter Sam Allardyce. Jag har ngen koll på Bilic men med statistiken framför mig är jag försiktigt positiv:

Citat:
Team G W D L Win %

Croatia 65 42 15 8 64.62
Lokomotiv Mos.. 31 12 7 12 38.71
Beşiktaş 92 48 22 22 52.17

Total 223 123 50 50 55.16

Det som är roligt är att han tydligen var väldigt uppskattad hos fansen i Beşiktaş och det skulle vara totala motsatsen till Allardyce. Dessutom har han en historia som spelare i West Ham. Samtidigt var Big Sam ett säkert kort. Hans lag brukar klara eventuella bottenstrider.
Citera
2015-06-09, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Ja, där ser man. Det står mycket om Arsenal i engelsk press, men jag är fortfarande starkt skeptisk till det - jag kan inte förstå den övergången alls i så fall då den känns väldigt o-Wengersk.

Men det blir intressant att se vilken klubb det är, har Milan några pengar? Eller kan det möjligen vara Napoli om nu Higuain ska lämna - vilket jag ser som en troligare Arsenalvärvning. Annars skulle jag inte bli jätteförvånad om t.ex. Liverpool skulle kunna hosta upp pengarna.
Martinez är väl 28 eller så. Kan mycket väl bli nån Dwight Yorke - injektion (var väl i samma ålder typ när han gick till United). Van Persie var väl också samma åldersnivå när han sköt titeln till United. Det räcker gott om han håller 2 år till på högsta nivå. Säg att Martinez gör 10 mål mer till Arsenals målproduktion, tja, sätt ut 10 extra mål i valfria matcher under säsongen och se vad resultatet blir. Antagligen PLvinst och kanske semifinal i CL. Bara en sådan säsong skulle mer än väl motivera köpet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in