2015-06-08, 16:20
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Snackas om clyne också men honom tycker jag inte klubben skall värva
För dålig? Behövs det inte värvas en högerback? Tips på bättre alternativ, Trippier?
Citera
2015-06-08, 23:24
Medlem
Ledarens avatar
Det här är bra. Slaven Bilic tar över West Ham. Kan bli riktigt kul och se honom i PL.
Citera
2015-06-08, 23:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Det här är bra. Slaven Bilic tar över West Ham. Kan bli riktigt kul och se honom i PL.
Vad händer med Big Sam?
Citera
2015-06-09, 00:21
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Arsenal överväger ett bud på £11M för Zlatan. Hade varit en spännande övergång på alla sätt och vis.

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/11658545/Arsenal-transfer-news-and-rumours-Gunners-consider-11m-bid-for-Paris-St-Germain-striker-Zlatan-Ibrah imovic.html
Drömt om det tidigare men nu passar det också för dem både. Jävlar vad roligt det hade varit asså.
Citera
2015-06-09, 00:40
Medlem
snillet_1s avatar
Gervinho går till arablaget Al-Jazira, som betalar cirka 14M euro för honom. Bra affär för Roma.
Citera
2015-06-09, 01:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Gervinho går till arablaget Al-Jazira, som betalar cirka 14M euro för honom. Bra affär för Roma.

Han var väl rätt bra till en början i Roma? Sen tog väl hjärndödheten överhanden igen förmodar jag. Rätt tragisk spelare.

Men en stabil panna sitter han inne på!
Citera
2015-06-09, 01:58
Medlem
zizacons avatar
Det verkar vara någonting som pågår med Cech till Arsenal nu ändå. Han själv har nu sagt att han föredrar att stanna i London av familjeskäl, samt att han hintade om att han i princip förväntar sig att Chelsea låter honom gå dit han önskar. Och sedan sa Rosicky (god vän med Cech sedan landslaget), enligt nedan, vilket rimligtvis måste innebära att det är någon sorts diskussioner med Arsenal som pågår.

His international team-mate, the Arsenal midfielder Tomas Rosicky was also asked about the situation, with Cech having been linked with a move to north London.

“I know about some things from both sides but I will not interfere,” he [Rosicky] said. “It could even turn against me. Both sides know what they are doing. Arsenal is a top world team. Players want to be transferred there [Arsenal], that is nothing new, it is a fantastic club.”

http://www.theguardian.com/football/2015/jun/08/petr-cech-chelsea-goalkeeper-future
Citera
2015-06-09, 05:22
Medlem
Enligt Sky Italia är Inter nära att göra klart med Sevillas Stephane M'bia. Han kommer gratis då kontraktet går ut den 30:e juni. Fin spelare, som jag sett live.
Citera
2015-06-09, 07:50
Medlem
4522s avatar
Nu är det officiellt att en klubb löst Jackson Martinez klausul på €35 miljoner. Frågan är bara vilken? Arsenal? Milan?
Citera
2015-06-09, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Han var väl rätt bra till en början i Roma? Sen tog väl hjärndödheten överhanden igen förmodar jag. Rätt tragisk spelare.

Men en stabil panna sitter han inne på!
Gervinhos sejour i Serie A påminner mycket om Milos Krasic. Var under en del av säsongen kung och haussades något fruktansvärt, för att sedan bli sönderläst av sina motståndare och med det totalt blottad som en one-trick pony. Var fan är han nu förtiden förresten?
Citera
2015-06-09, 09:17
Medlem
Luciano Vietto klar för Atletico enligt Cope för 22m€.
Citera
2015-06-09, 09:52
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Nu är det officiellt att en klubb löst Jackson Martinez klausul på €35 miljoner. Frågan är bara vilken? Arsenal? Milan?

Ja, där ser man. Det står mycket om Arsenal i engelsk press, men jag är fortfarande starkt skeptisk till det - jag kan inte förstå den övergången alls i så fall då den känns väldigt o-Wengersk.

Men det blir intressant att se vilken klubb det är, har Milan några pengar? Eller kan det möjligen vara Napoli om nu Higuain ska lämna - vilket jag ser som en troligare Arsenalvärvning. Annars skulle jag inte bli jätteförvånad om t.ex. Liverpool skulle kunna hosta upp pengarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in