2015-06-08, 10:36
Avslutad
Danny Ings klar för Liverpool, jag är väldigt skeptisk till denna värvning, vad tror ni andra Liverpoolsupportrar här inne?

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/liverpool-fc-transfers-reds-confirm-9408549
Citera
2015-06-08, 10:57
Medlem
Koyaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Danny Ings klar för Liverpool, jag är väldigt skeptisk till denna värvning, vad tror ni andra Liverpoolsupportrar här inne?

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/liverpool-fc-transfers-reds-confirm-9408549

Ännu en medioker värvning som jag tror kommer resultera i ännu en medioker säsong, kanske t.o.m slutar på undre halvan nästa säsong.
Men det är väl inte så lätt för Liverpool i dagsläget att locka till sig världsstjärnor
Citera
2015-06-08, 11:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Koyak
Ännu en medioker värvning som jag tror kommer resultera i ännu en medioker säsong, kanske t.o.m slutar på undre halvan nästa säsong.
Men det är väl inte så lätt för Liverpool i dagsläget att locka till sig världsstjärnor

Lite inne på det du skriver men han får gärna motbevisa mig att jag har fel.
Citera
2015-06-08, 11:18
Medlem
Citat:

Nu blir Liverpool en titelutmanare.

Lambert och Ings på topp.
Citera
2015-06-08, 11:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Nu blir Liverpool en titelutmanare.

Lambert och Ings på topp.

Lambert lär inte vara kvar hopps jag, Ings har potential att bli bra på sikt men någon frälsare är han inte.
Citera
2015-06-08, 11:49
Medlem
Koyaks avatar
Citat:
Lite inne på det du skriver men han får gärna motbevisa mig att jag har fel.

Ja det hoppas jag med, han likaså hela laget och BR har allt att bevisa nästa säsong
Citera
2015-06-08, 12:08
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:

Vill man ha in stjärnor till klubben är det ju knappast vad man önskar sig. Sedan måste man inse att truppen behöver förstärkas och det kommer inte ske med endast stjärnor. Frågan är om man lyckas få in någon? Bra spelare kan man självklart få, stjärnor kan bli värre. Men i slutändan handlar det ju om vad man presterar, inte hur många tröjor man säljer. Ings ska ses som en duglig värvning. Back-up/rotationsspelare som fortfarande kan utvecklas. För att han ska ses som en bra värvning behöver han prestera bättre än Balotelli, Borini och Lambert gjort den gångna säsongen. Ingen omöjlig uppgift om man säger så.

Jag är nöjd med både värvningen av Ings och Milner men det kan ju inte sluta där. Då är det utan tvivel ett dåligt transferfönster.
Citera
2015-06-08, 12:17
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:

Jag ser i dagsläget Ings som en 3-4:e anfallare och som sådan är han definitivt bättre än de som klubben har haft denna säsong, En hel sturridge är i mina ögon 1-2 anfallare och det behövs åtminstone en anfallare till i hans klass eller bättre, det ryktas om Tevez och man kan ju alltid hoppas. Sedan behövs det åtminstone ytterligare en anfallare som kan konkurrera om en startplats.Med det sagt, Ings är bra mycket bättre än vad som funnits och gör LFC anfall vassare än det varit men han är inte tillräckligt bra för att bära anfallsspelet.

Så här långt är ändå värvningarna av Milner och Ings ett klart lyft jämfört med fjolårets värvningar.
Citera
2015-06-08, 12:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MangoChutney
Jag ser i dagsläget Ings som en 3-4:e anfallare och som sådan är han definitivt bättre än de som klubben har haft denna säsong, En hel sturridge är i mina ögon 1-2 anfallare och det behövs åtminstone en anfallare till i hans klass eller bättre, det ryktas om Tevez och man kan ju alltid hoppas. Sedan behövs det åtminstone ytterligare en anfallare som kan konkurrera om en startplats.Med det sagt, Ings är bra mycket bättre än vad som funnits och gör LFC anfall vassare än det varit men han är inte tillräckligt bra för att bära anfallsspelet.

Så här långt är ändå värvningarna av Milner och Ings ett klart lyft jämfört med fjolårets värvningar.

Det håller jag med men återstår att se om det bär frukt när säsongen summeras.

Snackas om clyne också men honom tycker jag inte klubben skall värva
Citera
2015-06-08, 14:03
Medlem
ischs avatar
Citat:

Då vad finns det för mer seriösa alternativ som skall fylla platsen som 1-2 anfallare? Jag har ex väldigt svårt att se Tevez som en möjlighet då han dels hela tiden pratat med att han vill hem till Argentina, Jube vill ha kvar honom och Am har även visat visst intresse. Dessutom så var han hyfsat nöjd med att komma ifrån England senast det begav sig.
Citera
2015-06-08, 14:16
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:

Ja, fast en Tevéz kan ju Liverpool aldrig locka utan CL.
Det är ju snarare en Benteke Liverpool för rikta in sig på. En spelare som spelade CL-final samt vann dubbeln i Italien tar ju inte och drar till en mittenklubb i England direkt.
Citera
2015-06-08, 16:16
Medlem
Arsenal överväger ett bud på £11M för Zlatan. Hade varit en spännande övergång på alla sätt och vis.

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/11658545/Arsenal-transfer-news-and-rumours-Gunners-consider-11m-bid-for-Paris-St-Germain-striker-Zlatan-Ibrah imovic.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in